پيشينه تحقيق آزمون
دانلود پيشينه تحقيق آزمون , باكيفيت ترين پيشينه تحقيق آزمون موجود, فايل پيشينه تحقيق آزمون , مقاله تحقيق پاورپوينت در مورد پيشينه تحقيق آزمون
دانلود نمونه پيشينه تحقيق آزمون كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم. پيشينه تحقيق آزمون
دانلود نمونه پيشينه تحقيق آزمون كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم.
مشخصات فايل
تعداد صفحات | 42 |
حجم | 199/433 كيلوبايت |
فرمت فايل اصلي | docx |
توضيحات كامل
پيشينه تحقيق آزمون عنوان نوشتار براي فصل دوم پايان نامه مي باشد.
يك آزمون خوب داراي جدول نرم يا هنجارهايي است كه نمره هاي خام آزمون بر مبناي آن مورد تعبير و تفسير قرار مي گيرند. مقصود از نمونه ايي از رفتار يا خصايص،آن است كه در هر آزمون نمونه هاي كوچكي از رفتار يا خصايص فرد كه به دقّت انتخاب شده است، مورد مشاهده و اندازه گيري قرار مي گيرد.همچنان كه يك متخصص شيمي، براي تعيين مواد محلول در آب قطره اي از آن را مورد آزمايش قرار مي دهد، يك روان شناس نيز مثلاًبراي اندازه گيري استعداد رياضي يك فرد مي تواند نمونه هايي از توانايي وي را در حل مسايل،محاسبات كمي رياضي مورد مطالعه قرار دهد.معرّف بودن محتواي آزمون و قدرت تشخيص و پيش بيني آن بسته به اين است كه ماهيت و تعداد پرسش هاي آزمون با چه دقتي از ميان پرسش هاي ممكن انتخاب شده و تا چه اندازه نمونه هاي واقعي رفتار مورد نظررا مورد سنجش قرار مي دهد.
به عنوان مثال،هرگاه در يك تحقيق معلوم شود كه بين نمره هايي كه گروهي از آزمودني ها با پاسخ دادن به پرسش هاي يك آزمون فني به دست مي آورند و ميزان موفقيّت آن ها در مسايل فني همبستگي معني دار وجود دارد، در اين صورت گفته مي شود كه آزمون مذكور داراي قدرت تشخيص و پيش بيني است.به همين دليل است كه گفته مي شود مواد آزمون ها بايد با رفتار هاي مورد پيش بيني، مشابهت داشته باشند.علاوه بر موارد بالا، بايد به اين نكته مهّم اشاره كنيم كه نتايج آزمون تنها در مورد گروهي از افراد يا جامعه معتبر است كه اين آزمون قبلاًدر مورد افراد نمونه اي استاندارد شده باشد كه از نظر خصايص و متغيّرهاي مؤثّر در نتايج آزمون كم و بيش مشابه گروه يا جامعه مورد نظر باشد.
فهرست مطالب
فصل دوم نمونه پيشينه تحقيق آزمون
2-6- تعريف آزمون 10
2-6-1- ويژگيهاي اصلي يك آزمون خوب 12
2-6-2- ويژگيهاي فرعي يك آزمون خوب 15
2-6-3- نظريه كلاسيك نمره واقعي 16
2-6-4- نظريه خصيصه مكنون 17
2-6-5- عناصر مورد نظر در تهيّه و استاندارد كردن آزمونها 18
پيشينه تحقيق ات داخلي و خارجي در مورد آزمون
منابع و مآخذ
منابع فارسي
منابع انگليسي
توضيحات بيشتر و دانلود
صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود"
پشتيباني در صورت مشكل در دانلو فايل لطفا اول پيامك بديد 09214087336
تفاوت بین TESL ، TEFL و TESOL چیست؟
TESL مخفف (Teaching English as a Second Language) است و به تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم اشاره می کند. مدرک TESL در واقع مخصوص متقاضیانیست که قصد تدریس زبان انگلیسی را به کسانی دارند که انگلیسی زبان دومشان است.
TEFL مخفف (eaching English as a foreign language) است و منظور از آن آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی است. این مدرک مناسب کسانیست که می خواهند در کشورهایی که انگلیسی زبان نیستند تدریس کنند.آموزشگاه زبان ترکی استانبولی
TESOL (teaching English to speakers of other languages) نیز به معنای آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسی زبانان است و یک دوره عمومی اشاره می کند که هم شامل دوره TESL می شود و هم TEFL.
برای تدریس ESL/EFL به چه مدرکی نیاز دارم؟
ESL مخفف English as a Second Language (انگلیسی به عنوان زبان دوم) است و به کسانی اشاره می کند که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دومشان یاد می گیرند. مثلا اگر شما به کشوری مهاجرت کنید که مردمش به انگلیسی صحبت می کنند، شروع به یادگیری انگلیسی به عنوان زبان دوم خودتان می کنید تا بتوانید از طریق آن با بقیه ارتباط برقرار کنید. EFLنیز مخفف English as a Foreign Language (انگلیسی به عنوان زبان خارجی) است و به کسانی اشاره می کند که انگلیسی در کشورشان زبان اصلی یا غالب نیست. پس آن را به عنوان زبان خارجی یاد می گیرند نه زبان دوم.