پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي-پاورپوينت و مقاله

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي-پاورپوينت و مقاله

۱۷ بازديد ۰ نظر

پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي

دانلود پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي , باكيفيت ترين پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي موجود, فايل پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي , مقاله تحقيق پاورپوينت در مورد پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي

دانلود نمونه پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم. پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي

دانلود نمونه پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم.


مشخصات فايل

تعداد صفحات 70
حجم 304/148 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي docx


توضيحات كامل

پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي عنوان نوشتار براي فصل دوم پايان نامه مي باشد.

 

 


در حال حاضر، دلايل بسياري براي استفاده از خريد آنلاين توسط مصرف كنندگان وجود دارد. يكي از دلايلي كه موجب مي شود تا مصرف-كنندگان خريد آنلاين را بر ساير كانال هاي توزيع ترجيح دهند قيمت پايين تر كالاها و خدمات در اينترنت است. آنها باور دارند كه اگر از اينترنت خريد كنند نسبت به روش سنتي خريد، مبلغ كمتري را براي كالا و خدمات مورد در نياز خود خواهند پرداخت (كوچ، 2003 به نقل از جاتوراويث، 2007). تحقيق انجام شده توسط هريس و آباته  (2000) عنوان مي دارد كه قيمت  بيشتر كالاها و خدمات فروخته شده در اينترنت حتي با احتساب قيمت حمل، نسبت به روش سنتي ارزان تر هستند. دركل، قيمت 93 رقم محصول، 13% پايين تر از قيمت آن در مغازه ها و فروشگاه ها بود. اگرچه، قيمت پايين تر به اطلاعات رفتار جستجوي مصرف كننده بستگي شديد داشت. اگر مصرف كننده زمان بيشتري را صرف جستجو مي كرد، احتمال بيشتري وجود داشت تا بتواند كالا يا خدمت مورد نظر خود را با قيمت پايين تر و يا كيفيت بهتر پيدا كند. قيمت هاي موجود در اينترنت عموماً به دليل ويژگي هاي متفاوت خرده فروشي هاي اينترنتي نسبت به روش سنتي فروش، مانند هزينه هاي بالاي انبارداري، ارزان تر هستند (جاتوراويث، 2007). 

 

 

 

 


البته تحقيق انجام شده توسط بيلي  (1998) خلاف اين امر را اثبات مي كند. او دريافت كه قيمت كالاهاي آنلاين بالاتر از قيمت همان كالاها در فروشگاه هاي سنتي است. علت اين نتيجه نيز مي توان به دليل بالغ نبودن بازار اينترنت و محدويت رقابت باشد. علاوه بر اين، تنوع كالاها مي تواند بر روي قيمت اينترنتي آنها موثر باشد. براي برخي كالاها، قيمت اينترنتي بالاتر از قيمت آنها در فروشگاه هاي سنتي خواهد بود. در بعضي موارد نيز ليست قيمت ها در اينترنت پايين تر هستند، اما با احتساب هزينه حمل و ماليات، قيمت نهايي بالاتر خواهد بود. اگرچه، بيشتر محققين نسبت به پايين تر بودن قيمت ها در اينترنت نسبت به روش سنتي فروش، داراي اتفاق آراء هستند(جاتوراويث، 2007).تحقيقات پيشين نشان مي دهند كه سهولت و صرفه جويي در زمان، از ديگر ويژگي هاي جذاب خريد آنلاين در مقايسه با  خريد به روش سنتي هستند (جاتوراويث، 2007). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم پيشينه تحقيق خريد آنلاين و اينترنتي

1-11 شرح واژه ها و اصطلاحات تحقيق:    1
رفتار مصرف كننده آنلاين    2
2-1- 5-5-1 فرايند پذيرفته شدن فناوري    9
2-1-5- 5-2  دو ديدگاه كلي در فرايند پذيرش خريد اينترنتي    11
2-1- 5-6 خريد آنلاين    11
الف) مزاياي خريد آنلاين    12
ب)  معايب خريد آنلاين    14
ج) خريد گروهي آنلاين    17
2-1-6  عوامل موثر بر رفتار خريد اينترنتي    18

پيشينه تحقيق
 تحقيقات انجام شده خارجي
تحقيقات انجام شده داخلي


منابع و مآخذ
منابع فارسي    
منابع انگليسي

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود"

پشتيباني در صورت مشكل در دانلو فايل لطفا اول پيامك بديد 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوينت بحران
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.