پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا

۴ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا

دانلود پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات  وسبک رهبری  تحول گرا و تعامل گرا پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرادانلود پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا پیشینهوم

-------

پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات  وسبک رهبری  تحول گرا و تعامل گرا
پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 271
قیمت: 57200 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 50 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏فناوری ‏اطلاعات.....................................................................................................
‏تعریف ‏فناوری ‏اطلاعات............................................................................................
‏ابعاد ‏فناوری ‏اطلاعات..............................................................................................
‏روند ‏کاربرد ‏فناوری ‏اطلاعات.....................................................................................
‏ا‏هم‏یت ‏فناوری ‏اطلاعات............................................................................................
‏ضرورت ‏وجود ‏زیر ‏ساخت ‏ها‏یی ‏برای ‏فناوری ‏اطلاعات.........................................................
‏مزایای ‏فناوری ‏اطلاعات.............................................................................................
‏تاثیرات ‏فناوری ‏اطلاعات ...........................................................................................
‏گام ‏ھ‏ای ‏مورد ‏نیاز ‏برای ‏توسع‏ه ‏کاربرد‏ها‏ی ‏فناوری ‏اطلاعات ‏در ‏سازمانی.......................................
‏عوامل ‏یا ‏موانع ‏موثر ‏بر ‏توسع‏ه‏ فناوری ‏اطلاعات..................................................................
‏عوامل ‏موفقیت ‏استقرار ‏تیم ‏ها‏ی ‏اطلاعاتی..............................................................
‏عوامل ‏شکست ‏استقرار ‏تیم ‏ها‏ی ‏اطلاعاتی...............................................................
‏مشکلات ‏ایران ‏و ‏کشو‏رهای ‏در ‏حال ‏توسع‏ه ‏در ‏زمین‏ه‏ ‏فناوری ‏اطلاعات ‏و ‏ارتباطات..‏......................
‏موانع ‏پذیرش ‏فناوری ‏نوین...............................................................................
‏2-2-1- ‏تعریف ‏سبک ‏ر‏ه‏بری.................................................................................................
‏2-2-2- ‏سبک ‏ر‏ه‏بری ‏تحول ‏گرا ‏و ‏تعامل ‏گرا...............................................................................
‏2-2-3- ‏تعاریف ‏ر‏ه‏بری.......................................................................................................
‏2-2-4- ‏نظری‏ه ‏ر‏ه‏بری ‏تحول ‏گرابس........................................................................................
‏2-2-5- نق‏اط ‏ضعف ‏و ‏قوت ‏سبک ‏ر‏ه‏بری ‏تحول ‏گرا......................................................................
‏2-2-6- ‏سبک ‏ر‏ه‏بری ‏تعامل ‏گرا..............................................................................................
‏2-2-7- ‏تفاوت‏ ‏های ‏ر‏ه‏بری ‏تحول ‏گرا ‏و ‏تعامل ‏گرا.........................................................................
‏2-3-1- ‏پذیرش ‏تکنولوژی ‏اطلاعات.........................................................................................
‏2-3-2- ‏پذیرش ‏تکنولوژی....................................................................................................
‏2-3-4- ‏مدل ‏ها‏ی ‏موجود ‏در ‏ارتباط ‏با ‏پذیرش ‏فناوری......................................................................
‏2-3-5- ‏تعریف ‏درک ‏سودمندی ‏و ‏درک ‏س‏ه‏ولت............................................................................
‏2-3-6- ‏پذیرش ‏و ‏مقاومت...................................................................................................
‏2-3-7- ‏عوامل ‏موفقیت ‏و ‏شکست ‏کاربرد ‏تکنولوژی ‏اطلاعات ‏در ‏سازمان ‏های ‏دولتی ‏ایران.............................
‏2-4-1- ‏پیشین‏ه ‏تحقیق.......................................................................................................

‏2-1- فناوری اطلاعات -Information technology
‏واژه فناوری اطلاعات از اواخر دهه 1970 برای اشاره به استفاده از کامپیوتر برای کار با اطلاعات ابداع شد می توان گفت که این فناوری تمامی گونه های کامپیوتر، سخت افزار؛ نرم افزار و همچنین شبکه های ارتباط بین دو کامپیوتر با یک ابر کامپیوتر و یک اداره تا شبکه های گسترده در جهان را شامل می شود. بررسی ها نشان می دهد در سال 1965 اطلاعات و ارتباطات حدود 5 % هزینه سرمایه گذاری شرکت ها را به خود اختصاص داده این رقم در 1980 به 15 % و در پایان سال 1990 به 50 % کل سرمایه گذاری شرکت ها رسید که این روند حاکی از اهمیت فناوری اطلاعات در کسب و کار است که یک مزیت استراتژیک برای سازمان ها محسوب می شود (رشیدی،2006)
‏در عصر فناوری اطلاعات سازمان ها به سازمان ها الکترونیکی تبدیل شده اند و کارکنان خارج از فضای فیزیکی به فعالیت مشغول اند علاوه بر این تغییرات فناوری و نیروی بی حد و مرز اینترنت باعث شده است که مشتریان بیش از گذشته به سازمان نزدیک شوند (فیاضی، 2007).
‏در عصر اطلاعات بر عکس صنعت که کار ها تکراری بود و حضور فیزیکی کارکنان در محل کار ضروری می نمود کارمندان می توانند کار خود را در هر زمان و مکانی انجام دهند و بخش عمده کار بدون سرپرستی و به عنوان عضوی از یک تیم به انجام می رسد. عصر اطلاعات منجر به استقلال کار از فضا و زمان گردیده و در بعد ساختار اجتماعی نیز تحقیقات از گرایش ساختار اجتماعی به سوی ساختار ارگانیک حکایت دارد (وارث ،1380)
‏2-1-1- تعاریف فناوری اطلاعات
‏واژه فناوری اطلاعات اولین ‏ بار‏ توسط لویت و وایزلر (Leavitt & Whisstler‏) در سال (‏1985‏) به منظور بیان نقش رایانه در پشتیبانی از تصمیم گیری ها و پردازش اطلاعات در سازمان به کار گرفته شد. از فناوری اطلاعات برداشت های مختلفی وجود دارد و همین برداشت ها موجب گردیده تا تصاویر متفاوتی از آن در مجامع مختلف ارائه شود (صرافی زاده 1383 ، 16).
‏*‏فناوری اطلاعات را مانند دیگر فناوری ها می توان به روابط میان سخت افزار، نرم افزار، شبکه و توانایی ها و اقداماتی که از این ابزارها ناشی می شود، تعریف کرد. فناوری اطلاعات نه تنها به انجام پردازه های دقیق و صحیح به رشد اتوماسیون -Outomation
‏ کمک می کند بلکه از طریق ارائه اطلاعات در زمینه های مختلف فعالیت سازمان ثروت جدیدی را برای سازمان به همراه می آورد. این امر وجه تمایز فناوری اطلاعات با سایر فناوری های مورد بهره برداری در سازمان است. فناوری اطلاعات نه تنها به توانایی های پردازش داده ها ‏توسط رایانه بلکه به مهارت های انسانی و مدیریتی در بهره برداری از آن ها دلالت دارد. بنابراین فناوری اطلاعات نه تنها شامل رایانه و دیگر تجهیزات بلکه توانایی ها و اقدامات در نحوه انجام کار می شود
‏(صراف‏ی‏ زاده ،1383 ، 16 ).
‏* فناوری اطلاعات را می توان مجموعه فنون وابزارهایی دانست که در جهت بهینه ساری و پشتیبانی فعالیت های سازمان برمحور اطلاعات و دانش به کار گرفته می شوند .این امرشامل مطالعه ،زراحی ،توسعه،اجراو نگهداری و مدیریت نظام های اطلاعاتی رایانه ای است که سازمان در جمع آوری ،ثبت ، پردازش ،ذخیره ،بازاریابی ،انتقال وتوزیع اطلاعات یاری می کند .فناوری اطلاعات رشته ای است که از صنایع الکترونیکی برای دستیابی به اطلاعات استفاده می کند و اثر سیستم رایانه ای را بر افراد،سازمان ها و جامعه بررسی می کند .فناوری اطلاعات به ما می آموزد که چگونه به تغییر سازمان پرداخته ،کسب و کارجدبدب را آغاز کنیم و یا اصولا چگونه در ارتباط با محیط و سایر سازمان ها، کسب و کارموثر تری را برقرارکنیم (صرافی زاده،18،1383).

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق تحقیق فناوری اطلاعات وسبک رهبری تحول گرا و تعامل گرا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.