پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي-پاورپوينت و مقاله

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي-پاورپوينت و مقاله

۱۶ بازديد ۰ نظر

پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي

دانلود پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي , باكيفيت ترين پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي موجود, فايل پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي , مقاله تحقيق پاورپوينت در مورد پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي

دانلود نمونه پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم. پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي

دانلود نمونه پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم.


مشخصات فايل

تعداد صفحات 35
حجم 278/477 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي docx


توضيحات كامل

پيشينه تحقيق دانش مفهومي معلمان رياضي عنوان نوشتار براي فصل دوم پايان نامه مي باشد. بال، بس ، اسليپ  و تامس  (2005)، چارچوبي را براي دانش رياضي مورد تدريس ارائه كردند. اين چارچوب، شامل چهار حوزه متمايز دانش محتوايي عمومي  (CCK)، دانش محتوايي تخصصي  (SCK)، دانش محتوا و دانش‌آموزان  (KCS) و دانش محتوا و تدريس  (KCT) است.

 

 


     منظور از دانش محتوايي عمومي رياضي، دانش رياضي برنامه درسي مدرسه‌اي مانند اعداد اول، توانايي ضرب كسرها، تبديل كسر به اعداد اعشاري و از اين قبيل است. لازم است معلمان، ماده درسي خود را بشناسند و قدرت تشخيص اين‌كه چرا دانش‌آموزانشان، پاسخ نادرست داده‌اند يا چرا تعريف كتاب درسي نادقيق است را داشته باشند. معلمان بايد نمادها را به درستي به كار ببرند و قادر به انجام كاري باشند كه از دانش‌آموزانشان انتظار انجامش را دارند (بال و ديگران، 2008).

 

 


     دومين حوزه، دانش محتوايي تخصصي، دانش رياضي است كه معلمان در تدريس استفاده مي‌كنند. سومين حوزه، دانش محتوا و دانش‌آموزان، تركيب دانستن درباره دانش‌آموزان و دانستن درباره رياضيات است. لازم است كه معلمان، به آن‌چه كه دانش‌آموزان به دانستن آن‌ها تمايل دارند، در مورد آن فكر مي‌كنند و آن‌چه را كه باعث گيج شدن آن‌ها مي‌شود، پيش‌بيني كنند. به خصوص هنگام انتخاب مثال، مثال‌ها به گونه‌اي باشند كه در دانش‌آموزان ايجاد علاقه كنند و باعث ايجاد انگيزه در آن‌ها شود. و چهارمين حوزه، دانش محتوا و تدريس، تركيب دانستن درباره تدريس و دانستن درباره رياضيات است. دو حوزه آخر، با معني دانش درك آموزشي نزديك‌ترند كه تركيبي از دانش رياضي و آموزش است.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

تعريف نظري دانش مفهومي

تعريف عملياتي دانش مفهومي

فصل دوم پيشينه تحقيق دانش مفهومي

دانش مفهومي
8-2-1 دانش رياضي براي تدريس
8-2-2 اهميت دانش معلمان در آموزش مناسب
9-2 باورهاي معلمان رياضي
جدول 1-2: رابطه بين باورها
اقتباس از: فدايي و احمد‌پور (1391)

پيشينه تحقيق
 تحقيقات انجام شده خارجي
تحقيقات انجام شده داخلي


منابع و مآخذ
منابع فارسي    
منابع انگليسي

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود"

پشتيباني در صورت مشكل در دانلو فايل لطفا اول پيامك بديد 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوينت بحران
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.