پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات-پاورپوينت و مقاله

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات-پاورپوينت و مقاله

۱۷ بازديد ۰ نظر

پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات

دانلود پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات , باكيفيت ترين پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات موجود, فايل پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات , مقاله تحقيق پاورپوينت در مورد پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات

دانلود نمونه پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT  كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم. پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات

دانلود نمونه پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT  كه در آن به بررسي (چارچوب) ادبيات نظري و پيشينه نظري پژوهش در تحقيقات داخلي و خارجي مي پردازيم.


مشخصات فايل

تعداد صفحات 53
حجم 171/197 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي docx


توضيحات كامل

در فصل دوم پايان نامه به بررسي پيشينه تحقيق آموزش فناوري اطلاعات و ارتباطات مي پردازيم.

 

 


فناوري اطلاعات و ارتباطات از تلفيق سه حوزه اطلاعات، كامپيوتر و ارتباطات پديد آمده است .
-    بخش كامپيوتر به عنوان سخت افزار و تأمين كنندۀ تجهيزات و ادوات لازم جهت ايجاد فناوري اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته مي شود .
-    داده ها و اطلاعات به عنوان خمير مايه و مواد اوليه در درون شبكه به جريان در مي آيند .
-    ارتباطات مخابراتي وظيفۀ برقراري ارتباط بين دو بخش ديگر را بر عهده دارد . ( قرباني ، 1383 ، ص 11 )

 

 


تحقيقات علمي انجام شده، بر افزايش سطح بهره وري آموزشي از طريق فني سازي محيط هاي آموزشي با استفاده از فناوريهاي جديد تأ كيد دارند علاوه بر آن متحصصان فناوري آموزشي، استفاده از رسانه هاي نوين آموزشي را در فرايند، سيستماتيك ياددهي – يادگيري را مورد تاكيد قرار مي دهد همانطوركه مي دانيم امروزه اطلاعات نقش كليدي در توسعه و پيشرفت جوامع ايفا مي كند و در شرايط كنوني دستيابي به دانش نوين و مديريت آن امكان توسعه و پيشرفت را براي اكثر جوامع فراهم نموده است، بنابراين زندگي در دنياي كنوني نيازمند آموزش و پرورش مبتني بر دانايي ، تحقيق و نوآوري است و استفاده از فناوريهاي جديد ارتباطي ما را در اين امر ياري مي كند و سبب :
•    ارتقاي كيفيت فرآيند ياددهي – يادگيري 
•    ايجاد فرصت هاي يادگيري برابر توجه به تفاوتهاي فردي 
•    كمال بخشيدن به خود و محيط پيرامون مي گردد .

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
1-7-1 تعاريف نظري  10 
2-7-1 تعاريف عملياتي . 11

فصل دوم : ادبيات پژوهش
5-2-2 فناوري چيست .  73
1-5-2-2 فناوري اطلاعات و ارتباطات .74
2-5-2-2 فناوري اطلاعات و سواد اطلاعاتي.76
3-5-2-2 آموزش فناوري78
4-5-2-2 چگونگي ورود فناوري اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشي 80
5-5-2-2 سواد فناوري.87
6-5-2-2 رويكرد تلفيق فناوري و آموزش88
7-5-2- 2الگوي بهره گيري از فناوري در فرآيند ياددهي – يادگيري89
8-5-2- 2 رويكرد هاي مواجهه با فناوري جديد 90
9-5-2- 2 نقش سازمان فني و حرفه اي در آموزش افراد در زمينه فناوري اطلاعات وارتباطات.93


6-2-2 پيشينه پژوهش
١-6-٢.تحقيقات انجام شده در ايران
2-6-٢ تحقيقات انجام شده در خارج از كشور


منابع
منابع فارسي    
منابع انگليسي

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود"

پشتيباني در صورت مشكل در دانلو فايل لطفا اول پيامك بديد 09214087336

مقاله در مورد بحران | پاورپوينت بحران
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.