دانلود تحقيق در مورد منزلت آدم و حوا

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

دانلود تحقيق در مورد منزلت آدم و حوا

۱۶ بازديد ۰ نظر
دانلود تحقيق در مورد منزلت آدم و حوا

دانلود-تحقيق-در-مورد-منزلت-آدم-و-حوا

با دانلود تحقيق در مورد منزلت آدم و حوا در خدمت شما عزيزان هستيم.اين تحقيق منزلت آدم و حوا را با فرمت word   و قابل ويرايش و با قيمت بسيار مناسب براي شما قرار داديم.جهت دانلود تحقيق منزلت آدم و حوا ادامه مطالب را بخوانيد.

نام فايل:تحقيق در مورد منزلت آدم و حوا

فرمت فايل:word و قابل ويرايش 

تعداد صفحات فايل:7 صفحه

قسمتي از فايل:

 وجه تسميه و آغاز آفرينش آن ها

پرستش فرشتگان پيرامون خلقت آن ها

مقصود از آفرينش آدم (ع) جانشيني او در زمين بر گروهي از جنيان است كه پيش از اودر آنجا مي زيستند و نه اين كه آفرينش او به جهت سكونت در بهشت باشد. بلي بهتر اين مي بود كه او با عمل خويش باعث نمي گشت تا از بهشت خارج گردد و با عزت و كرامت مي زيست و خود و همسرش در خلعت بهشتيان از هدايا و كرنش فرشتگان بهره مي جستند.

انسان آفريده شده را وراي سه نيروي «شهوت»، «غضب» و «عقل» مي دانستند كه دو نيروي اول او را به سمت فساد و خونريزي و نيروي سوم او را به سمت فرمانبرداري و شناخت سوق مي داد لكن آن ها فلسفه ي آفرينش انسان را در غالب و اعتبار در نيروي اول محصور ساخته و اصولا اص خلقت او را مقتضي حكمت ندانستند و به اعتبار نيروي عقل نيز خود را بدون آن كه در مقام معارضه با مفاسد بدانند شايسته تر از آدم تشخيص دادند و بين گونه از امتيازات و فضيلت هاي منبعث از دو نيروي ديگر كه ممكن بود در خدمتعقل درآيد و در مسير خير و نيكي پرورش يابد، غافل ماندند
دانلود فايل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.