بهترين مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

بهترين مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

۱۵ بازديد ۰ نظر
بهترين مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

دانلود-مقاله-مفهوم-فن-آوري-اطلاعات-و-ارتباطات-ict-چيست؟

با بهترين مقاله در مورد مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟ در خدمت شما عزيزان هستيم.اين مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟ را با فرمت word   و قابل ويرايش و با قيمت بسيار مناسب براي شما قرار داديم.جهت دانلود مقاله مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟ ادامه مطالب را بخوانيد.

نام فايل:مقاله در مورد مفهوم فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) چيست؟

فرمت فايل:word و قابل ويرايش 

تعداد صفحات فايل:12 صفحه

قسمتي از فايل:

 فن آوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) وسيله اي براي ذخيره سازي، پردازش و ارائه اطلاعات است كه به صورت الكترونيكي و مبتني بر تعدادي  رسانه     مي باشد. كامپيوترها وآلات ميكروالكترونيك همه روزه به اشكال متنوعي دروسايل، به كاربرده مي شوند. با اين حال  انواع فن آوري دخيل در تعليم و تربيت بر انتقال محتوا و اطلاعات به منظور پشتيباني فرآيندهاي رسمي يادگيري متمركز هستند.

عمدتاً استفاده از ICT براستفادة آن در كامپيوترها خلاصه مي شود.البته هميشه اينطور نيست و اكنون بسياري از آنها توانايي چند رسانه اي دارند و سخت افزارو نرم افزارهاي مرتبط را به كار مي گيرند. سخت افزار شامل قطعات جانبي از قبيل چاپگرها، دستگاهDVD و اسكنرها مي باشد، در حاليكه نرم افزار شامل مجموعه هايي است كه  ويرايش، واژه پردازي، كارهاي گرافيكي، بانكهاي اطلاعاتي و ارائه كنفرانسها را آسان مي كنند
دانلود فايل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.