بهترين مقاله معرفي سايتهاي بسيار مفيد

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

بهترين مقاله معرفي سايتهاي بسيار مفيد

۱۶ بازديد ۰ نظر
بهترين مقاله معرفي سايتهاي بسيار مفيد

دانلود-مقاله-معرفي-سايتهاي-بسيار-مفيد

با بهترين مقاله در مورد معرفي سايتهاي بسيار مفيد در خدمت شما عزيزان هستيم.اين مقاله معرفي سايتهاي بسيار مفيد را با فرمت word   و قابل ويرايش و با قيمت بسيار مناسب براي شما قرار داديم.جهت دانلود مقاله معرفي سايتهاي بسيار مفيد ادامه مطالب را بخوانيد.

نام فايل:مقاله در مورد معرفي سايتهاي بسيار مفيد

فرمت فايل:word و قابل ويرايش 

تعداد صفحات فايل:19 صفحه

قسمتي از فايل:

 اينترنت به طور مداوم در حال تحول است. نحوه استفاده مردم از اينترنت نيز در حال تغيير است. به عنوان مثال، سايت، A9.com، متعلق به شركت آمازون، شما را قادر مي سازد حتي محتواي كتاب ها را نيز جستجو كنيد و سايت Craigslist.com، اطلاعات را در محدوده اي بسيار محلي در اختيار شما قرار مي دهد. براي مطالب اين بخش، از توصيه هاي افرادي كه در زمينه جستجو در اينترنت بسيار خبره هستند، استفاده شده و ساعت هاي متمادي به كاوش در اينترنت پرداخته شده تا جالب ترين سايت ها در زمينه هاي مختلف پيدا شود. همچنين ممكن است برخي از سايت ها، استفاده عملي در كشورمان را نداشته باشند، اما آشنايي با آن ها خالي از لطف نيست.

Investing Online Resource Center و راه هايي براي كسب و كار

سرمايه گذاري به صورت Online يكي از زمينه هايي است كه هميشه وسوسه انگيز است. اگر پولي داريد و برنامه ريزي كرده ايد كه آن را در بازار سهام سرمايه گذاري كنيد يا آن را در حساب پس اندازتان بگذاريد، پيش از اين كار، سري هم به www.investingonline.org بزنيد كه سودي هم در قبال خدمات خود از شما طلب نمي كند. مطمئن باشيد مجموعه عظيمي از توصيه هاي ارزشمند و اطلاعات كاربردي را پيدا خواهيد كرد كه به شما مي گويند با پولتان چه كار بكنيد بهتر است. مركز سرمايه گذاري اين سايت كه به صورت Flash طراحي شده است، واقعاً حيرت انگيز است و به شما اجازه مي دهد به صورت زنده ببينيد كه يك سرمايه گذاري ضعيف تا چه اندازه مي تواند ضرر به بار بياورد 
دانلود فايل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.