پاورپوینت آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پاورپوینت آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری

۴ بازديد ۰ نظر

پاورپوینت آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری

پاورپوینت آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری

دسته بندی گردشگری و توریسم
فرمت فایل ppt
حجم فایل 716 کیلو بایت
تعداد صفحات 49
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت آداب، الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه ای در صنعت گردشگری

شامل 49 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

تاریخچه مهمان نوازی

آئین مهمان نوازی در ایران

وظایف میزبان

وظایف مهمان

جهانگردی / گردشگری

بخش های مرتبط با صنعت جهانگردی / گردشگری

بخش ترابری و حمل و نقل Transportation section

بخش اقامتگاه ها و اماکن پذیرایی

بخش اماکن پذیرایی

بخش سفرسازان Travel Organizers Section

بخش جاذبه ها Attractions Section

بخش سازمان های بازاریابی و مدیریت مقصد

ارتباطات در صنعت جهانگردی / گردشگری

دو مفهوم کلیدی: نیاز و خواسته

نیاز و خواسته در مذاکرات

هرم سلسله مراتب نیازهای مازلو

Physiological نیازهای فیزیولوژیک

Safety نیازهای ایمنی

و... .

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

مهمان‌نوازی رابطه‌ای میان میزبان و مهمان است و به عملکرد میزبان در قبال مهمان تفسیر می‌شود.

مهمان‌نوازی در فرهنگ فارسی به تلاش میزبان برای تأمین راحت مهمان اطلاق می‌گردد. مهمان‌نوازی از نظر لغوی به معنای ابراز لطف عملی، تفقد و پذیرایی از مهمان است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.