پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

۴ بازديد ۰ نظر

پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2.064 مگا بایت
تعداد صفحات 66
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

شامل 66 اسلاید و درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

بهبود مداوم کیفیت

کنترل آماری فرایند

بهترین روشهای فعلی

بخشی از متن پاورپوینت:

حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت.

ادواردز دمینگ

بهبود مداوم کیفیت

تعاریف:

  • مشتری خارجی (خارج از دستگاه): مشتری یا کاربر اطلاعات که خارج از سازمان می‌باشد.
  • مشتری داخلی: شخص و یا بخش دیگر از همان سازمان که اطلاعات را دریافت و استفاده می کند.
  • توانایی اندازه‌گیری: میانگین توان دوم خطای فرآیند اندازه‌گیری نسبت به خطای کل مورد نظر کوچک است.
  • پایداری فرآیند: وضعیتی که تغییرات فرآیند به طور کل شامل مؤلفه‌های تصادفی است.
  • توانایی فرآیند: تغییرات تصادفی یک فرآیند پایدار که از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات کوچکتر و کمتر است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.