پاورپوینت بنچ مارکینگ

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پاورپوینت بنچ مارکینگ

۶ بازديد ۰ نظر

پاورپوینت بنچ مارکینگ

پاورپوینت بنچ مارکینگ

دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 685 کیلو بایت
تعداد صفحات 43
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت بنچ مارکینگ

شامل 43 اسلاید و درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

مقدمه

بنچ مارکینگ یا الگو برداری از بهترین ها یا بهبود تطبیقی

تاریخچه Benchmarking

مفهوم بنچ مارکینگ

تعریف Benchmarking

و... .

بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه

  • سازمان‌ها برای حفظ مشتریان، تعامل با تأمین‌کنندگان، بهره‌وری بیشتر کارکنان و ارتقای مزیت‌های رقابتی، نیازمند شناخت رقبا، ابزار و مقایسه عملکرد خود در حوزه‌های مختلف کاری هستند. استراتژی‌های مختلفی برای بقا در میدان رقابت معرفی می‌شود. یکی از این راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملکرد دیگر سازمان‌ها و الگوبرداری از رفتار آنهاست. شرکت‌هایی که استراتژی تحلیلی را سرلوحه بقای خود قرار می‌دهند، بهینه کاوی یا بنچ مارکینگ را به عنوان یکی از راه‌های مؤثر بهبود مستمر و تعیین موقعیت خود در میدان کسب و کار می‌دانند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.