پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۶ بازديد ۰ نظر

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دسته بندی صنایع
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1.194 مگا بایت
تعداد صفحات 18
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مناسب ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت

استراتژی ها یا ابزارهایی است که تمام روابط وتعاملات با مشتریان بالفعل را مدیریت کرده وبه سود دهی بیشتر کسب و کار ورضایت مشتریان کمک می کند.

مباحث بررسی شده شامل :

  • مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
  • اهداف CRM
  • انواع CRM در سازمانها
  • CRM استراتژیک
  • CRM عملیاتی
  • CRM تحلیلی
  • CRM تعاملی
  • کارکرد CRM
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.