پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات

۱۰ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات

دانلود پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات 2007
‏.‏ ‏این‏ ‏آمار،‏ ‏اهمیت‏ ‏بالای‏ ‏بخش‏ ‏خدمات‏ ‏و‏ ‏نقش‏ ‏مهم‏ ‏آن‏ ‏در‏ ‏توسعه‏ ‏کشورها‏ ‏را‏ ‏نشان‏ ‏می‏‌‏دهد‏. ‏با‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏اهمیت‏ ‏بخش‏ ‏خدمات،‏ ‏تعالی‏ ‏کیفیت‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏بخش‏ ‏نیز‏ ‏اهمیت‏ ‏ویژه‏ ‏ای‏ ‏پیدا‏ ‏می‌‏کند،‏ ‏به‏ ‏نحوی‏ ‏که‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏با‏ ‏کیفیت‏ ‏از‏ ‏چالشهای‏ ‏مهم‏ ‏قرن‏ ‏حاضردر‏ ‏سازمانهای‏ ‏خدماتی‏ ‏به‏ ‏شمار‏ ‏می‏‌‏رود‏. ‏مدیران‏ ‏این‏ ‏سازمانها‏ ‏می‏‌‏کوشند‏ ‏تا‏ ‏اندیشه‏ ‏و‏ ‏فرهنگ‏ ‏مشتری‌‏محوری‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏سازمانهای‏ ‏خود‏ ‏توسعه‏ ‏داده‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏طریق‏ ‏تمرکز‏ ‏بر‏ ‏نیازهای‏ ‏مشتریان‏ ‏و‏ ‏پاسخگویی‏ ‏صحیح‏ ‏به‏ ‏خواسته‌‏های‏ ‏آنان،‏ ‏ضمن‏ ‏ایجاد‏ ‏مزیت‏ ‏رقابتی،‏ ‏زمینه‏ ‏های‏ ‏دستیابی‏ ‏به‏ ‏تعالی‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏فراهم‏ ‏سازند‏ (Brooks

-------

پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات
پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 83
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 83 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏1-2- ‏خدمات ‏16
‏1-1-2- ‏تعر‏ی‏ف ‏16
‏2-1-2- ‏خدمت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏ی‏ک‏ ‏فرا‏ی‏ند ‏19
‏1-2-1-2- ‏طبقه‏ ‏بند‏ی‏ ‏فرا‏ی‏ندها‏ی‏ ‏خدمات‏ی ‏20
‏3-1-2- ‏تقس‏ی‏م‏ ‏بند‏ی‏ ‏خدمات ‏21
‏4-1-2- ‏خدمت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏ی‏ک‏ ‏س‏ی‏ستم ‏22
‏1 -4-1-2- ‏س‏ی‏ستم‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ ‏خدمات‏ی ‏22
‏2-4-1-2- ‏س‏ی‏ستم‏ ‏ارائه‏ ‏خدمت ‏23
‏3-4-1-2- ‏س‏ی‏ستم‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمت ‏23
‏2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات ‏25
‏1-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏کالاها‏ی‏ ‏ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی ‏26
‏2-2-2- ‏مثلث‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات ‏26
‏1-2-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خارج‏ی ‏28
‏2-2-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏داخل‏ی ‏31
‏3-2-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏تعامل‏ی ‏32
‏3-2-2- ‏تکنولوژ‏ی‏ ‏و‏ ‏مثلث‏ ‏خدمات ‏35
‏4-2-2- ‏آم‏ی‏خته‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات ‏36
‏3-2- ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏خدمات ‏39
‏1-3-2- ‏مدل‏ ‏سروکوال ‏40
‏1-1-3-2- ‏مراحل‏ ‏اجرای‏ ‏مدل ‏43
‏2-1-3-2- ‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏دقیق‏ ‏مدل ‏44
‏3-1-3-2- ‏انتقادات‏ ‏وارد‏ ‏بر‏ ‏سروکوال ‏52
‏4-1-3-2- ‏در‏ ‏مورد‏ ‏ابزار‏ ‏تحقیق ‏55
‏2-3-2- ‏مدل‏ ‏سروپرف ‏56
1‏-2-3-2- ‏نقاط‏ ‏قوت‏ ‏و‏ ‏ضعف‏ ‏مدل ‏سروپرف ‏58
3‏-3-2- ‏مدل‏ ‏کیفیت‏ ‏کارکرد‏ی‏ ‏و‏ ‏فن‏ی ‏(‏گرونرو‏ 1982‏) ‏59
‏4-3-2- ‏مق‏ی‏اس‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏خدمات‏ ‏خرده‏ ‏فروش‏ی‏ (RSQS) ‏62
‏4-2- ‏مثالها‏یی‏ ‏از‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏مشابه ‏65
‏5-2- ‏خرده‏ ‏فروش‏ی ‏69
‏1-5-2- ‏انواع‏ ‏خرده‏ ‏فروش‏ی ‏69
‏2-5-2- ‏فروشگاه‏ ‏ها‏ی‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏ا‏ی ‏71
‏1-2-5-2- ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏فروشگاه‏ ‏ها‏ی‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏ا‏ی ‏72
‏2-2-5-2- ‏اهداف‏ ‏فروشگاه‏ ‏ها‏ی‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏ا‏ی ‏74
‏3-5-2- ‏استراتژ‏ی‏ ‏فروشگاه‏ی‏ ‏و‏ ‏خرده‏ ‏فروش‏ی ‏74
‏1-3-5-2- ‏مقدمه ‏74
‏2-3-5-2- ‏ ‏استراتژ‏ی‏ ‏فروشگاه‏ی ‏75
‏3-3-5-2- ‏چ‏ی‏دمان‏ ‏کالا ‏ ‏در‏ ‏فروشگاه‏ ‏ها ‏76
‏4-3-5-2- ‏معمار‏ی‏ ‏فروشگاه ‏76
‏1-2- خدمات
‏در‏ ‏قرن‏ ‏حاضر،‏ ‏تحولات‏ ‏جدید‏ ‏باعث‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏تا‏ ‏بخش‏ ‏خدمات‏ ‏با‏ ‏سرعت‏ ‏بسیار‏ ‏زیادی‏ ‏گسترش‏ ‏پیدا‏ ‏کند ‏(Batson برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات روی دکمه زیر کلیک نمائید ‏1-1-2- ‏ تعریف
‏برای‏ ‏بررسی‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏بخش‏ ‏خدمات‏ ‏ابتدا‏ ‏باید‏ ‏واژه‏ ‏خدمات‏ ‏تعریف‏ ‏گردد‏ ‏و‏ ‏چالش‏ ‏از‏ ‏همین‏ ‏جا‏ ‏آغاز‏ ‏می‏ ‏گردد‏. ‏زیرا‏ ‏ارائه‏ ‏ی‏ ‏یک‏ ‏تعریف‏ ‏جامع‏ ‏و‏ ‏مانع‏ ‏از‏ ‏خدمت،‏ ‏کاری‏ ‏بسیار‏ ‏مشکل‏ ‏و‏ ‏شاید‏ ‏غیرممکن‏ ‏باشد‏. ‏از‏ ‏قدیم‏ ‏الایام‏ ‏بنگاهی‏ ‏که‏ ‏محصول‏ ‏آن‏ ‏غیرمرئی‏ ‏و‏ ‏غیرملموس‏ ‏بود،‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏یک‏ ‏بنگاه‏ ‏خدماتی‏ ‏شناخته‏ ‏می‏ ‏شد‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏همین‏ ‏جهت‏ ‏تعریف‏ ‏خدمات‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏تعریف‏ ‏کالا‏ ‏قرار‏ ‏می‏ ‏دادند‏. ‏متأسفانه‏ ‏در‏ ‏فرهنگ‏ ‏جامعه‏ ‏ما‏ ‏تعبیر‏ ‏درستی‏ ‏از‏ ‏خدمات‏ ‏وجود‏ ‏ندارد‏ ‏و‏ ‏بخش‏ ‏خدمات‏ ‏به‏ ‏اشتباه‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏بخش‏ ‏تولید‏ ‏قرار‏ ‏داده‏ ‏می‏ ‏شود‏. ‏به‏ ‏عبارت‏ ‏دیگر،‏ ‏عموماً،‏ ‏ایجاد‏ ‏خدمت‏ ‏یک‏ ‏فعالیت‏ ‏غیرتولیدی‏ ‏و‏ ‏غیراقتصادی‏ ‏تلقی‏ ‏می‏ ‏شود.
‏به‏ ‏دلیل‏ ‏همین‏ ‏ذهنیت‏ ‏منفی،‏ ‏معمولاً،‏ ‏خدمات‏ ‏را‏ ‏متضمن‏ ‏دلال‏ ‏بازی‏ ‏و‏ ‏سوء‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏شرایط‏ ‏موجود‏ ‏و‏ ‏کسب‏ ‏سودهای‏ ‏کلان‏ ‏و‏ ‏بادآورده،‏ ‏بدون‏ ‏انجام‏ ‏فعالیت‏ ‏و‏ ‏سرمایه‏ ‏گذاری،‏ ‏می‏ ‏دانند‏. ‏در‏ ‏حالی‏ ‏که‏ ‏بخش‏ ‏خدمات‏ ‏شامل‏ ‏طیف‏ ‏وسیعی‏ ‏از‏ ‏فعالیت‏ ‏های‏ ‏اقتصادی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏اساس‏ ‏و‏ ‏پایه‏ ‏ی‏ ‏رفاه‏ ‏و‏ ‏توسعه‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏جامعه

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
"> ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق مولفه های کیفیت خدمات
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.