پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

۱۲ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

دانلود پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات مبانی نظری و پیشینه تحقیق

-------

پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات
پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 131
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 131 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق‏ تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری‏ ،‏ ‏ ‏تعیین فاکتورهای موثر بر CRM‏ و بانک صادرات
‏فهرست مطالب:
‏مقدمه
‏بخش اول :
‏تع‏یی‏ن‏ فاکتورها‏ی‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ارتباط با مشتر‏ی
‏2-2 تاریخچه‌ پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط با مشتری
‏2-3 تعاریف CRM‏:
‏2-3-1 اهداف CRM
‏ 2-3-2 اصول CRM
‏2-3-3 مولفه‌های CRM
‏2-3-3-1 مشتری
‏2-7-3-2 روابط
‏2-3-3-3 مدیریت
‏2-3-4 فواید مدیریت ارتباط با مشتری :
‏2-3-5 فرایندهای اصلی CRM
‏ 2-3-6 چرخه فرآیند CRM‏ (‌مدل یکپارچگی تاکتیکی فرآیندهای CRM‏ ) :
‏2-3-6-1 کشف دانستنی‌ها:
‏ 2-3-6-2 تعامل با مشتری
‏ 2-3-6-3 برنامه‌ریزی بازار
‏2-3-6-4 تجزیه و تحلیل و پالایش
‏ 2-3-7 ارزیابی آمادگی سازمان‌ها برای اجرای CRM
‏2-3-8 گام‌های طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
‏2-3-9 ساختار سازمان برای مدیریت ارتباط با مشتری :
‏شکل‏ 2-3 – ساختار سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری
‏2-3-9-1 مدیر بازاریابی CRM
‏2-3-9-2 بخش تحلیل بازاریابی :
‏2-3-9-3 مدیریت عملیاتی :
‏2-3-9-4 مدیریت بخش‌بندی و تفکیک :
‏2-3-9-5 مدیرت کانال‌های ارتباطی :
‏شکل‏2-4 ساختار نمادین خلاصه شده از یک سازمان ( همان منبع )
‏شکل‏2-5 ساختار عمومی سازمان‌های بیمه
‏2-3-9-6 کارکنان :
‏2-3-10 فن آوری CRM‏:
‏2-3-11 راه حل تلفیقی CRM‏
‏2-3-12 وضعیت موجود CRM
‏2-3-13-1 فرآیندهای مشتری محور:
‏2-3-13-2 ارتباط چهره به چهره :
‏2-3-14 CRM‏ عملیاتی :
‏2-7-14-1 اهداف CRM‏ عملیاتی
‏2-3-14-2 مزایای CRM‏ عملیاتی
‏2-3-14-3-2 پشتیبانی و خدمات مشتری
‏2-3-14-3 خودکار سازی بخش بازاریابی سازمان
‏2-3-15 CRM‏ تحلیلی

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.