پیشینه تحقیق ارزیابی کانال توزیع
پیشینه تحقیق ارزیابی کانال توزیع پیشینه تحقیق ارزیابی کانال توزیعدانلود پیشینه تحقیق ارزیابی کانال توزیع پیشینهومبانینظریارزیابیکانالتوزیعپیشینهمبانینظریارزیابیکانالتوزیع-------
پیشینه تحقیق ارزیابی کانال توزیع
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 0
قیمت: 42900 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 33 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه ارزیابی کانال توزیع
ارزیابی اعضای کانال
توزیع فیزیکی
ماهیت توزیع فیزیکی
هدف توزیع فیزیکی
سفارش کالا
انبارداری
سطح موجودی جنسی
حمل و نقل کالا
مسئولیت سازمانی توزیع فیزیکی کالا
جریانات توزیع
مشکلات و نارساییهای شبکه توزیع
بخش دوم: قیمت
قیمت و ابعاد آمیخته بازاریابی قیمت
تعریف قیمتگذاری
اهداف قیمت گذاری
عوامل موثر بر قیمتگذاری
مقدمه
پروفسور مایکل پورتر از دانشگاه هاروارد می گوید: شرکتی را که تنها در پی اندکی بهتر بودن از رقیبان است، نمی توان دارای یک راهبرد مستقل و پذیرفتنی دانست. چنین شرکتی تنها کمی کارآمدتر است. اگر عملیات شرکت عالی باشد، می تواند چند صباحی آنرا پیشرو نگهدارد ولی بزودی دیگران به آن خواهند رسید یا حتی گذر خواهند کرد. از دید مایکل پورتر، شرکتی برخوردار از یک راهبرد ستبر و استوار است که تفاوتهای چشمگیری با رقیبان داشته باشد.
از آنجایی که امروزه شتاب رخدادها و دگرگونیها در بازارها رو به افزایش است، شرکتها برای ادامه پیروزمندانه راه، دیگر نمی توانند بر تجربه ها و یافته ها ی پیشین کسب و کار خود تکیه کنند.