پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

۹ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان مبانی نظری و پیشینه تحقیق

-------

پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان
پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 0
قیمت: 29700 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بهبود‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان
‏در ‏راستای ‏رشد ‏و ‏توسعه ‏پایدار ‏کشورها، ‏توجه ‏به ‏بالندگی ‏سازمان ‏ها، ‏از ‏جمله ‏سیاست ‏های ‏مورد ‏توجه ‏همه ‏مدیران ‏می ‏باشد‏. ‏بانک ‏ها ‏هم ‏از ‏این ‏موضوع ‏مستثنا ‏نیستند. در ‏بانکداری ‏نوین، ‏مؤلفه‏ ‏های ‏متعددی ‏وجود ‏دارند که ‏بر ‏روند ‏تأمین منابع مالی ‏بانک‏ ‏ها ‏و ‏مؤسسات ‏مالی ‏تأثیر ‏می ‏گذارند‏. ‏شناسایی ‏و ‏تعیین ‏میزان ‏تأثیر ‏و ‏نوع ارتباط ‏این ‏مؤلفه‏ ‏ها ‏با ‏موفقیت ‏بانک ‏ها ‏در ‏تأمین منابع مالی، ‏مقوله‏ ‏ای ‏مهم ‏می‏ ‏باشد. امروزه ‏شرایط ‏و ‏موقعیت ‏های مؤسسات ‏مالی ‏و ‏بانک‏ ‏ها ‏با ‏یکدیگر ‏یکسان ‏نیست ‏و ‏ممکن ‏است ‏که ‏مؤلفه ‏های ‏تأثیرگذار ‏بر ‏تأمین منابع مالی ‏حتی برای ‏هر ‏یک ‏از ‏شعب ‏یک ‏گروه ‏بانکی ‏متفاوت ‏باشد.‏ (اکرامی، 1390‏، ص13‏)
‏صنعت ‏بانکداری، ‏از ‏جمله ‏صنایع ‏مهم ‏و ‏مطرح ‏دنیاست و ‏گسترش ‏روزافزون ‏دانش ‏بشری ‏در ‏زمینه ‏علوم ‏الکترونیکی سبب ‏شده ‏است ‏که ‏این ‏صنعت ‏نیز ‏از ‏این ‏دانش ‏بهره ‏فراوان داشته ‏باشد. امروزه ‏بانک‏ ‏ها ‏در ‏کشورهای ‏پیشرفته ‏به ‏عنوان رهگشا، ‏مشاور ‏حرفه‏ ‏ای، ‏متخصص ‏در ‏افزایش ‏منابع ‏مالی شرکت‏ ‏ها ‏و ‏جمع ‏آوری ‏و ‏تبادل ‏اطلاعات ‏لازم ‏برای ‏مشتریان خود ‏عمل ‏می‏ ‏کنند ‏و ‏یکی ‏از ‏موتورهای ‏محرک ‏اقتصادی ‏هر کشور ‏محسوب ‏می شوند‏. ‏این ‏امر ‏سبب ‏شده ‏است ‏تا ‏فضای رقابتی ‏تنگاتنگی ‏میان ‏آن‏ ‏ها ‏برقرار ‏شود. با ‏توسعه ‏روزافزون تکنولوژی ‏و ‏صنعتی ‏شدن ‏کشورها، ‏مدیران ‏بانک ‏ها ‏سعی بر ‏افزایش ‏خدمات ‏نوین ‏بانکداری ‏دارند ‏که ‏متمایز ‏بودن آن ‏نسبت ‏به ‏خدمات ‏سایر ‏رقبا ‏ازامتیاز ‏ویژه‏ ‏ای ‏جهت ‏جذب سپرده های ‏مشتریان ‏برخوردار ‏است. در ‏کشورهای ‏پیشرفته بیش ‏از ‏70 ‏درصد ‏امور ‏بانکی ‏استفاده ‏کنندگان ‏از ‏خدمات بانکی ‏بدون ‏حضور ‏در ‏محل ‏شعب ‏بانک ‏ها ‏و ‏با ‏استفاده ‏از سیستم ‏های ‏الکترونیکی ‏صورت ‏می‏ ‏پذیرد، ‏لذا ‏بانک‏ ‏ها ‏با بکارگیری ‏فناوری ‏مدرن ‏صنعت ‏بانکداری ‏و ‏اجرایی ‏نمودن طرح ‏مشتری ‏محوری، ‏سعی ‏بر ‏کاهش ‏ضرورت ‏مراجعه مشتریان ‏به ‏محل ‏شعبه ‏را ‏دارند ‏تا ‏مشتریان ‏بتوانند ‏در ‏محل کار ‏و ‏یا ‏اقامت ‏خود ‏عمده ‏امور‏ ‏بانکی ‏را ‏از ‏این ‏طریق ‏انجام دهند ‏(جکسون، 2010‏، ص8‏)
‏2-2-1 ‏مفهوم عملکرد بانک
‏مفهوم عملکرد، با کارایی (Effciency)‏ و اثربخشی (Effectiveness)‏ تعریف شده است، چون اثربخشی بیانگر میزان ‏دستیابی ‏به ‏اهداف ‏است ‏و ‏کارایی ‏به ‏این ‏موضوع ‏اشاره دارد ‏که ‏منابع ‏از ‏نظر ‏اقتصادی، ‏چگونه ‏برای ‏کسب ‏هدف ‏بکار رفته ‏اند ‏و ‏می ‏توان ‏آنها ‏را ‏دو ‏بعد ‏مهم ‏عملکرد ‏دانست، ‏یعنی هم ‏علل ‏داخلی ‏(کارایی) ‏و ‏هم ‏دلایل ‏خارجی ‏(اثربخشی) ‏برای بخش ‏های ‏خاص ‏عملکرد، ‏می ‏توانند ‏وجود ‏داشته ‏باشند. از اینرو، ‏عملکرد ‏تابعی ‏از ‏کارایی ‏و ‏اثربخشی ‏فعالیتهای ‏صورت گرفته ‏است. بانک‏ ‏ها ‏برای ‏دستیابی ‏به ‏عملکرد ‏بهتر، ‏باید از شاخص های پیشرو یا آینده ‏ ‏نگر (Leading Indicator)‏ استفاده کنند. شاخص های پسرو یا گذشته نگر (Lagging Indicator)‏ تنها وقایع تاریخی را بیان می کنند، در حالی که شاخص های آینده نگر، باعث مهیا شدن شرایط برای پرورش عملکرد می شوند‏(آندریو‏ Andrew برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.