مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری

۸ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری مبانی نظری و پیشینه تحقیق

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری
مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 0
قیمت: 69300 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 56 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فهرست مطالب:
‏سازگاری‏
‏2-3-1-3 -1 ‏نظریه‏ ‏اشاعه‏ ‏نوآوری‏
‏2-3-1-3 -2 ‏نظریه‏ ‏تجزیه‏ ‏رفتار‏ ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏شده
‏2-3-1-4 ‏متغیر‏ ‏های‏ ‏سهولت‏ ‏درک‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏سودمندی‏ ‏درک‏ ‏شده‏
‏2-3-1-4-1 ‏مدل‏ ‏های‏ ‏پذیرش‏ ‏فناوری
‏2-3-1-4-2 ‏تئوری‏ ‏عمل‏ ‏مستدل‏ (‏کنش‏ ‏عقلایی‏)- TTA
‏2-3-1-4-3 ‏تئوری‏ ‏رفتار‏ ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏شده‏ - TPB
‏2-3-1-4-4 ‏مدل‏ ‏پذیرش‏ ‏فناوری‏ ( ‏اولیه‏ )- TAM
‏2-3-1-4-5 ‏مدل‏ ‏پذیرش‏ ‏فناوری‏ ( ‏اولیه‏ )- TAM 2‏
‏جدول‏ 2-2. ‏مرور‏ ‏ادبیات‏ ‏در‏ ‏زمینه‏ ‏روابط‏ ‏موجود‏ ‏در‏ ‏حلقه‏ ‏های‏ ‏علت‏ ‏و‏ ‏معلولی
‏پیشینه‏ ‏تحقیقات‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏در‏ ‏داخل‏ ‏کشور
‏ 2-4-2 ‏پیشینه‏ ‏تحقیقات‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏در‏ ‏خارج‏ ‏از‏ ‏کشور
‏منابع‏ ‏فارسی‏ :
‏منابع‏ ‏غیر‏ ‏فارسی‏ :
‏سازگاری‏
‏ سازگاری ‏عبارت ‏است ‏از ‏میزان ‏برداشت ‏فرد ‏از ‏هماهنگی ‏نوآوری ‏با ‏ارزش ‏های موجود، ‏تجربه ‏های ‏گذشته ‏و ‏نیازهای ‏گیرنده ‏نوآوری ‏است . (یغمایی ‏و ‏شیرازی؛1390: 14) ویژگی های ‏ادراک ‏شده ی ‏نوآوری ‏معیار ‏مناسبی ‏برای ‏پیش بینی ‏پذیرش فناوری ‏هستند ‏و ‏قابلیت ‏پیش بینی ‏این ‏عوامل ‏بسیار ‏فراتر ‏از ‏ویژگی های ‏جمعیت شناختی،اقتصادی ‏و ‏اجتماعی ‏است.(Ngai et al. ; 2012 : 117 ) ‏ در ‏رابطه ‏با ‏ابعاد ‏نوآوری ‏راجرز ‏برای ‏اولین ‏بار ‏پنج ‏عامل ‏اصلی ‏پیچیدگی ، ‏قابلیت سازگاری، ‏رؤیت ‏پذیری، ‏قابلیت ‏استفاده ‏و ‏مزیت ‏نسبی ‏را ‏به ‏عنوان ‏عوامل ‏اصلی ‏مؤثر ‏بر پذیرش ‏نوآوری ‏نام ‏برد . نوآوری ‏بستگی ‏به ‏ادراک ‏پذیرنده ‏در ‏مورد ‏میزان ‏تطابق ‏با ‏ارزشهای ‏کنونی ‏فرد، ‏تجارب‏ قبلی ‏و ‏نیازهای ‏پذیرنده ی ‏احتمالی )‏سازگاری ( ‏دارد .‏ Wu and Subramaniam; 2012 : 351) ‏ )
‏ زمانی ‏که ‏کانال ‏ارتباطی ‏شرکت ‏یا ‏سازمان ‏با ‏سبک ‏زندگی و ‏نیازهای ‏مشتریان ‏انطباق ‏نداشته ‏باشد ‏احتمال ‏موفقیت آن ‏فعالیت ‏ارتباطی ‏در ‏ارائه ‏خدمات ‏کاهش ‏یافته ‏و ‏مشتری از ‏به ‏کارگیری ‏آن ‏خدمت ‏خودداری ‏میکند ‏به ‏عبارتی نمیتواند ‏با ‏آن ‏خدمت ‏ارتباط ‏نزدیکی ‏برقرار ‏کند. ‏(بهبودی ، عابدینی و جلیلوند ؛ 1391 )کویینگ لویس ‏و ‏همکارانش ‏در ‏سال 2010 تاثیر ‏سازگاری ‏را ‏بر روی ‏قصد ‏استفاده ‏مورد ‏بررسی ‏قرار ‏دادند و ‏به ‏این ‏نتیجه رسیدند ‏که ‏بین ‏متغیر ‏سازگاری ‏و ‏قصد ‏استفاده ‏رابطه مثبت ‏و ‏معنی داری ‏وجود ‏دارد. ‏ (کویینگ لویس ‏و ‏همکارانش ‏؛ 2010) بنابراین ‏میزان ‏بالای سازگاری ‏یک ‏تکنولوژی ‏با ‏نیازها ‏و ‏سلایق ‏افراد ‏باعث افزایش ‏احتمال ‏پذیرش ‏آن ‏توسط ‏افراد ‏خواهد ‏شد . مطالعات تیلور و تاد مشخص ساخت بر اساس نظریه اشاعه نوآوری باورها دارای 3 ویژگی برجسته درک سودمندی ( مزیت نسبی ) ، درک سهولت استفاده ( میزان پیچیدگی ) و سازگاری است .( تیلور و تاد ؛ 1‏995 )
‏2-3-1-3 -1 نظریه ‏اشاعه ‏نوآوری‏

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سازگاری ، نظریه اشاعه نوآوری و مدل های پذیرش فناوری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.