مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکردو تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکردو تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکردو تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهامدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکردو تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام مبانینظر-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکردو تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 136
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 136 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکردو تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام ( عدم اطمینان )
فصل دوم :مروری بر ادبیات تحقیق
1 – 2 گفتار اول مبانی مدیریت و الگوهای ارزیابی عملکرد 16
1– 1– 2 مقدمه 16
2 – 1 – 2 سیر تاریخی مدیریت 18
3 – 1 – 2 مفاهیم سازمان و مدیریت: 20
4 – 1 – 2 مکاتب مدیریت علمی 27
5 – 1 – 2 سطوح، مناطق، مهارتها و مسئولیت های مدیریت 42
6 – 1 – 2 اثر بخشی عملکرد مدیران 51
2 - 2 گفتار دوم : حسابداری مدیریت 70
1 - 2 – 2 مقدمه 70
2 - 2 – 2 تاریخچه حسابداری مدیریت 70
3 – 2 – 2 مفاهیم حسابداری مدیریت 79
4 – 2 – 2 ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری مدیریت 85
5 – 2 – 2 حرفه حسابداری مدیریت 86
6 – 2 – 2 آیین رفتار حرفه ای 88
7 – 2 – 2 کاربردهای حسابداری مدیریت : 90
9 – 2 – 2 جایگاه حسابداری مدیریت درجهان امروز 103
3 – 2 گفتار سوم : تمرکز و عدم تمرکز در سازمان 105
1 – 3 – 2 مقدمه 105
2 – 3 – 2 تعریف تمرکز و عدم تمرکز 105
3 – 3 – 2 اصول تفویض اختیار : 106
4 – 3 – 2 محدودیت های تفویض اختیار 107
5 – 3 – 2 عوامل تعیین کننده حدود و میزان تفویض اختیار : 108
6 – 3 – 2 ارتباط تصمیم گیری و تمرکز 111
7 – 3 – 2 ارتباط تمرکز، پیچیدگی و رسمیت 116
8 – 3 – 2 محاسن و معایب عدم تمرکز: 120
4 – 2 گفتار چهارم : ابهام ( عدم اطمینان ) 121
1 – 4 – 2 مقدمه 121
2 – 4 – 2 تعریف محیط 121
3 – 4 – 2 محیط عمومی در برابر محیط اختصاصی 122
4 – 4 – 2 محیط واقعی در برابر محیط ذهنی 123
5 – 4 – 2 رابطه محیط و ساختار سازمان 124
6 – 4 – 2 چارچوب ارزیابی محیط 126
7 – 4 – 2 سازش با محیط نامطمئن 129
8 – 4 – 2 چارچوبی برای واکنش های سازمان دربرابر محیط نامطمئن 137
5 – 2 گفتار پنجم : پیشینه تحقیق 139
مقدمه
از بدو شناخت آگاهانه واقعیت های اجتماعی، انسانی، اقتصادی و ... توسط انسان و با توجه به ﻣﻮﻗﻌﻴﺖهائی که در شرایط خاصی بوجود آمدند( اعم از بازار ، سیاست، اقتصاد، مسائل انسانی و ...) مدیریت شناخته شد و شیوه ای گردید برای هدایت کردن و راهنمایی نمودن عقلانی و منطقی امور از طریق سازمان دادن به فعالیت ها و تعیین استراتژی ها برای حصول به هدف یا اهداف مورد انتظار.
مدیریت به تعریف فوق محدود نمی گردد، بلکه به عبارتی ﻣﻰتوان آن را فن توفیق عوامل توسعه اقتصادی شامل زمین، کار ، سرمایه و هماهنگی دانست که مدیریت بخشی اعظم و عمده آن یعنی هماهنگی را شامل ﻣﻰشود. به تعبیری دیگر مدیریت عبارت می باشد از مهارت تبدیل برنامه ها به اهداف پیش بینی شده در مطلوب ترین کیفیت و همچنین انجام دادن اهداف سازمان از طریق هماهنگی منابع انسانی، مالی، فنی و اطلاعاتی در متن محیط مشخص و معینی با توجه به عواملی از طریق بدعت گذاری ، خلاقیت، مسئولیت مشترک و بالاخره داشتن علم و هنر متشکل