مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکناندانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان مبانینظریوپیشینهتحقیقارتباطاتوعملکردسازمانیکارکنانمبانینظ-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 156
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 156 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
12
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان
-2- مبانی نظری پژوهش
فراهم آوردن یک سیستم ارتباطی ،از جمله وظایف اساسی
مدیر می باشد.
«چستر آی.بارنارد»
ارتباط در تمام جنبه های زندگی دخالت دارد معلمان با استفاده از روش های شفاهی ، کتبی، و رسانه های دیگر نظیر نوارهای ویدئو ، کامپیوتر و اشکال هنری تدریس می کنند.
دانش آموزان نیز یادگیری خود را از طریق رسانه های مشابهی نشان می دهند ، رؤسای نواحی و مدیران مدارس ،بیش از 70 درصد وقت خود را صرف ارتباط می کنند . از یک جهت می توان گفت که دانش آموزان معلمان و مدیران با برقراری ارتباط امرار معاش می کنند.
همچنین می توان گفت برقراری ارتباط صحیح ، بین اجزای گوناگون یک سازمان از ارکان وظایف مدیر در فرایند مدیریت است. در واقع ارتباط مؤثر با افراد و درک انگیزه های آنان باعث توفیق مدیریت در انجام وظیفه رهبری می شود . به تجربه ثابت شده است که اگر ارتباطات صحیحی در سازمان برقرار نباشد گردش امور مختل شده و کارها آشفته می شوند .
12
مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان
-2- مبانی نظری پژوهش
فراهم آوردن یک سیستم ارتباطی ،از جمله وظایف اساسی
مدیر می باشد.
«چستر آی.بارنارد»
ارتباط در تمام جنبه های زندگی دخالت دارد معلمان با استفاده از روش های شفاهی ، کتبی، و رسانه های دیگر نظیر نوارهای ویدئو ، کامپیوتر و اشکال هنری تدریس می کنند.
دانش آموزان نیز یادگیری خود را از طریق رسانه های مشابهی نشان می دهند ، رؤسای نواحی و مدیران مدارس ،بیش از 70 درصد وقت خود را صرف ارتباط می کنند . از یک جهت می توان گفت که دانش آموزان معلمان و مدیران با برقراری ارتباط امرار معاش می کنند.
همچنین می توان گفت برقراری ارتباط صحیح ، بین اجزای گوناگون یک سازمان از ارکان وظایف مدیر در فرایند مدیریت است. در واقع ارتباط مؤثر با افراد و درک انگیزه های آنان باعث توفیق مدیریت در انجام وظیفه رهبری می شود . به تجربه ثابت شده است که اگر ارتباطات صحیحی در سازمان برقرار نباشد گردش امور مختل شده و کارها آشفته می شوند .