پیشینه ومبانی نظری فراشناخت

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه ومبانی نظری فراشناخت

۵ بازديد ۰ نظر

پیشینه ومبانی نظری فراشناخت

دانلود پیشینه ومبانی نظری فراشناخت پیشینه ومبانی نظری فراشناخت پیشینه ومبانی نظری فراشناختدانلود پیشینه ومبانی نظری فراشناخت پیشینهومبانینظریفراشناختپیشینهومبانینظریفراشناخت

-------

پیشینه ومبانی نظری فراشناخت
پیشینه ومبانی نظری فراشناخت
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 129
قیمت: 48070 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 31 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏فهرست مطالب:
‏تاریخچه‏ ‏فراشناخت
‏2-7-1- ‏حوزه‏ ‏روان‏ ‏شناسی‏ ‏شناختی‏ ‏از‏ ‏دهه‏ 1960
‏2-7-2-‏حوزه‏ ‏روان‏ ‏شناسی‏ ‏رشد‏ ‏از‏ ‏دهه‏ 1970
‏2-7-4-‏فراشناخت
‏2-7-4-1-‏فراشناخت‏ ‏و‏ ‏اختلالات‏ ‏هیجانی‏
‏2-7-5-‏دانش‏ ‏فراشناختی‏( ‏باورهای‏ ‏شناختی‏ )
‏2-7-6-‏فراشناخت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏شناخت‏ ‏در‏ ‏باره‏ ‏شناخت
‏2-7-7-‏فراشناخت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏بازبینی‏ ‏و‏ ‏کنترل‏ ‏دنیای‏ ‏درونی
‏2-7-8-‏تجارب‏ ‏فراشناختی‏
‏2-7-9-‏راهبردهای‏ ‏کنترل‏ ‏فراشناختی‏
‏2-7-10-‏هیجان،‏ ‏بازبینی‏ ‏و‏ ‏کنترل‏ ‏فراشناختی‏
‏2-7-11-‏فرا‏ ‏شناخت‏ ‏و‏ ‏روانشناسی‏ ‏بالینی
‏2-7-12- ‏مدل‏ ‏فراشناختی‏ ‏اختلال‏ ‏روانشناختی
‏شکل‏ 2-1 ‏مدل‏ ‏عملکرد‏ ‏اجرایی‏ ‏خود‏ ‏تنظیمی‏ (S-REF‏) ‏اختلال‏ ‏روانشناختی‏ ‏به‏ ‏همراه‏ ‏فراشناخت‏ ‏واره‏ ‏ها‏ (‏ولز‏ ‏و‏ ‏ماتیوز،‏ 1994)
‏2-7-14- ‏خلاصه‏ ‏ای‏ ‏از‏ ‏مدل‏ ‏درمانی‏ ‏فراشناختی
‏2-7-15- ‏مدل‏ ‏بازسازی‏ ‏شده‏ A-B-C
‏شکل‏ 2-2 ‏محورهای‏ ‏اصلی‏ ‏مدل‏ A-B-C
‏شکل‏ 2-3 ‏مدل‏ ‏تجدید‏ ‏نظر‏ ‏شده‏ A-M-C‏ (‏ولز،‏ 2000).
‏شکل‏ 2-4 ‏محورهای‏ ‏اصلی‏ ‏مدل‏ A-M-C
‏2-8-‏پیشینه‏ ‏پژوهشی‏ ‏درمان‏ ‏فراشناختی
‏منابع‏ ‏فارسی
‏5-4-‏منابع‏ ‏انگلیسی
‏تاریخچه فراشناخت
‏ظهور نظریه هایی که بر نقش فرایندهای عالی مؤثر بر مهار و هدایت فرایندهای شناختی تاکید دارند از جمله پیشرفت های عمده در حوزه روانشاسی به شمار می آید. این فرایندهای عالی تر به عنوان فراشناخت- Meta-Cognition
‏ مطرح شده اند(کارشکی،1381). این مفهوم در مقایسه با شناخت یک پدیده جدید به حساب می آید، یعنی سابقه ای به قدمت شناخت ندارد. اولین بار هارلو (1949)بود که مفهوم یادگرفتن یادگیری را در یک رشته آزمایش که با میمونها انجام داد مطرح نمود. در این آزمایش ها میمون ها وادار می شدند تا مسائلی را که به انها نشان داده می شد را حل کنند. یافته جالب هارلو این بود که میمونها هر چه مسایل بیشتری حل می کردند در حل مسائل تواناتر می شدند . یعنی حیوانها یاد می گرفتند که چگونه یاد بگیرند . ‏در زمان هارلو اصطلاح فراشناخت رایج نبود و در دوره روانشناسی خبر پردازی به جای مفهوم یادگیری

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه ومبانی نظری فراشناخت  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه ومبانی نظری فراشناخت روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه ومبانی نظری فراشناخت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.