مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتیدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی مبانینظریوپیشینه-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 0
قیمت: 45360 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 103 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی
فهرست مطالب:
- خلاصه ای از فصل دوم
تاریخچه آموزش پیش دبستانی
- مارتین لوتر
کمینوس
- جان لاک
- پستالوزی
- رابرت آون
تعریف دوره پیشدبستانی
ویژگیهای کودک در دوره پیشدبستانی:
ب) رشد حرکتی
1- رشد حرکتی درشت
2- مهارتهای حرکتی ظریف
3- تفاوتهای فردی در مهارتهای حرکتی
اهداف دوره پیشدبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی در دوره دبستان
1- تعریف مهارتهای روانی ـ حرکتی
2- نظریههای کسب مهارتهای روانی ـ حرکتی
تحول حرکت در کودکان دبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی
جدول 2- مقولههای اصلی در حوزه روانی ـ حرکتی (لطف آبادی، 1375؛ ص 27)
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی
فهرست مطالب:
- خلاصه ای از فصل دوم
تاریخچه آموزش پیش دبستانی
- مارتین لوتر
کمینوس
- جان لاک
- پستالوزی
- رابرت آون
تعریف دوره پیشدبستانی
ویژگیهای کودک در دوره پیشدبستانی:
ب) رشد حرکتی
1- رشد حرکتی درشت
2- مهارتهای حرکتی ظریف
3- تفاوتهای فردی در مهارتهای حرکتی
اهداف دوره پیشدبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی در دوره دبستان
1- تعریف مهارتهای روانی ـ حرکتی
2- نظریههای کسب مهارتهای روانی ـ حرکتی
تحول حرکت در کودکان دبستانی
مهارتهای روانی ـ حرکتی
جدول 2- مقولههای اصلی در حوزه روانی ـ حرکتی (لطف آبادی، 1375؛ ص 27)
- سازگاری اجتماعی
روابط با همسالان
جدول 1-2: شاخصهای رشد رفتار طبیعی
جدول 2-2 مراحل رشد روانی ـ اجتماعی اریکسون (به نقل از کاپلان و سادوک، 2003، ص 85).
2- نظریة روان شناسی فردی آدلر1
وظیفه مهدکودک و مراکز پیش دبستانی از دیدگاه آدلر
جدول شماره 2-3- تشخیص هدفهای کودکان ناسازگار (درایکرز و کاسل، 1378، ص 69)
3- نظریههای رفتاری
4- نظریههای خانواده درخصوص ناسازگاری
- نظریه شناختی
پیشینه پژوهش
منابع فارسی
منابع لاتین