مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی

۵ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتیدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی مبانینظریوپیشینه

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 0
قیمت: 45360 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 103 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبان‏ی‏ نظر‏ی‏ وپ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ تحق‏ی‏ق‏ آموزش پ‏ی‏ش‏ دبستان‏ی‏ و ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی‏ مهارتها‏ی‏ روان‏ی‏-حرکت‏ی
‏فهرست مطالب:
‏- خلاصه ای از فصل دوم
‏تاریخچه آموزش پیش دبستانی
‏- مارتین لوتر
‏کمینوس
‏- جان لاک
‏- پستالوزی
‏- رابرت آون
‏تعریف دوره پیش‏دبستانی
‏ویژگیهای کودک در دوره پیش‏دبستانی:
‏ب) رشد حرکتی
‏1- رشد حرکتی درشت
‏2- مهارتهای حرکتی ظریف
‏3- تفاوتهای فردی در مهارتهای حرکتی
‏اهداف دوره پیش‏دبستانی
‏مهارتهای روانی ـ حرکتی در دوره دبستان
‏1- تعریف مهارتهای روانی ـ حرکتی
‏2- نظریه‏های کسب مهارتهای روانی ـ حرکتی
‏تحول حرکت در کودکان دبستانی
‏مهارتهای روانی ـ حرکتی
‏جدول 2- مقوله‏های اصلی در حوزه روانی ـ حرکتی (لطف آبادی، 1375؛ ص 27)
‏مبان‏ی‏ نظر‏ی‏ وپ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ تحق‏ی‏ق‏ آموزش پ‏ی‏ش‏ دبستان‏ی‏ و ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی‏ مهارتها‏ی‏ روان‏ی‏-حرکت‏ی
‏فهرست مطالب:
‏- خلاصه ای از فصل دوم
‏تاریخچه آموزش پیش دبستانی
‏- مارتین لوتر
‏کمینوس
‏- جان لاک
‏- پستالوزی
‏- رابرت آون
‏تعریف دوره پیش‏دبستانی
‏ویژگیهای کودک در دوره پیش‏دبستانی:
‏ب) رشد حرکتی
‏1- رشد حرکتی درشت
‏2- مهارتهای حرکتی ظریف
‏3- تفاوتهای فردی در مهارتهای حرکتی
‏اهداف دوره پیش‏دبستانی
‏مهارتهای روانی ـ حرکتی در دوره دبستان
‏1- تعریف مهارتهای روانی ـ حرکتی
‏2- نظریه‏های کسب مهارتهای روانی ـ حرکتی
‏تحول حرکت در کودکان دبستانی
‏مهارتهای روانی ـ حرکتی
‏جدول 2- مقوله‏های اصلی در حوزه روانی ـ حرکتی (لطف آبادی، 1375؛ ص 27)
‏- سازگاری اجتماعی
‏روابط با همسالان
‏جدول 1-2: شاخص‏های رشد رفتار طبیعی
‏جدول 2-2 مراحل رشد روانی ـ اجتماعی اریکسون (به نقل از کاپلان و سادوک، 2003، ص 85).
‏2- نظریة روان شناسی فردی آدلر1
‏وظیفه مهدکودک و مراکز پیش دبستانی از دیدگاه آدلر
‏جدول شماره 2-3- تشخیص هدفهای کودکان ناسازگار (درایکرز و کاسل، 1378، ص 69)
‏3- نظریه‏های رفتاری
‏4- نظریه‏های خانواده درخصوص ناسازگاری
‏- نظریه شناختی
‏پیشینه پژوهش
‏منابع فارس‏ی
‏منابع‏ لات‏ی‏ن

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش پیش دبستانی و یادگیری مهارتهای روانی حرکتی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.