پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک

۸ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک

دانلود پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیکدانلود پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک پیشینهومبانینظریتحقیقبلوغتجارتالکترونیکپیشینهمبانینظریتحقیقبلوغتجارتالکترونیک

-------

پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک
پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 0
قیمت: 40320 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1- ‏مقدمه‏...............................................................................................................................................................20
‏2-2- ‏تجارت الکترونیک‏..........................................................................................................................................20
‏2-2-1- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏تجارت‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ ‏..........................................................................................................20
‏2-2-2-‏مدل های تجارت الکترونیک‏.....................................................................................................‏..22
‏2-2-3-‏نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان‏.................................................................................‏.23
‏2-‏3‏-‏بلوغ الکترونیک.................................................................................................................................25
‏2-‏3‏-‏1‏- ‏تعریف بلوغ الکترونیک‏.........................................................................................25
‏2-‏3‏-‏2‏-‏روش شناسی آمادگی الکترونیکی‏......................................................................................‏26
‏2-‏ 4‏-‏مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین‏..................................................‏29
‏2-‏4‏-‏1-مدل های نظری‏............................................................................................................................ ..29
‏2-‏4‏-1-‏1-‏ ‏مدل کا پی ام جی‏........................................................................................................29
‏2-‏4‏-‏1‏- ‏2-مدل شرکت مشاوره امیساری‏......................................................................................‏30
‏2-‏4‏-‏1‏- ‏3-مدل لوی و پاول‏...........................................................................................................‏30
‏2-‏4‏-‏1‏- ‏4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ‏..............................................................................‏31
‏2-‏4‏-‏1‏- ‏5-مدل مارتین و ماتلای‏.................................................................................................‏31
‏2-‏4‏-‏1‏-‏6-‏ ‏مدل کوپر و برگس‏.......................................................................................................‏32
‏ 2 -4-1‏-‏7-مدل کاندال‏..............................................................................................................................‏32
‏2-‏4‏-‏1‏-‏8-مدل گروه گارتنر‏...........................................................................................................‏33
‏2-‏4‏-‏1‏-‏9-مدل میسرا و دینگرا‏.....................................................................................................34
‏2-‏4‏-‏1‏- ‏10-مدل دلویت و تاچ‏.....................................................................................................‏35
‏2-‏4‏-‏1‏-‏11مدل دموکراسی الکترونیک‏.........................................................................................‏36
‏2-‏4‏-‏1‏-‏12مدل سازمان ملل‏.........................................................................................................36
‏2-4-‏2‏-‏مدل های عملی‏...............................................................................................................‏.41
‏2-4-‏2‏-‏1-تجارب خارجی‏............................................................................................................‏.41
‏2-4-‏2‏- ‏1-1-پیاده سازی تجارت الکترونیک در سنگاپور‏.........................................................‏.41
‏2-4-‏2‏-‏1-2-پیاده سازی تجارت الکترونیک در استرالیا‏...........................................................‏.42
‏2-4-‏2‏-‏1-3-پیاده سازی تجارت ادلکترونیکی در اتحادیه اروپا و آمریکا‏...............................‏.42
‏2-4-2-2 تجربه داخلی......................................................................................................43
‏2-4-2-2-1- پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت هواپیمایی هما..................................43
‏ 2-5- شرکت های کوچک و متوسط.................................................................................................44
‏ 2 -5-1- تعریف شرکت های کوچک و متوسط...............................................................................44
‏ 2 -5 -2- مزایای شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی...........................................49
‏ 2-5-3- بهره گیری از تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط...........................50
‏ 2-5-4- مزایا و معایب تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط.........................51
‏ 2 -5-6 - تجارت الکترونیک و چالش های فرا روی شرکت های کوچک و متوسط...............54
‏2-1- مقدمه
‏ همان گونه که می‌دانید یکی از مهمترین گام‌ها در روش تحقیق بهره‌گیری از روش‌های کتابخانه‌ای می‌باشد. این پژوهش پس از بررسی مفاهیم بنیادین، به جستجو، بررسی و تحلیل مطالعات انجام شده در زمینه ‏بررسی بلوغ‏ فناوری اطلاعات به خصوص تجارت الکترونیک پرداخته است. پس از جستجوی بسیار منابع مفیدی از سایت های السوایر، امرالد و سایر منابع اینترنتی بدست آمد. هم چنین تحقیقاتی نیز در پایان نامه های موجود در دانشگاه‌های معتبر صورت گرفته، که نتایج آن در این فصل آورده شده است.
‏ در این فصل، ضمن بررسی چند نمونه مطالعه موردی در حوزه پژوهش، به بررسی اهداف، چالش‌ها، چارچوب و مدل‌های پیشنهادی هر مطالعه پرداخته و نتایج تحقیقات و مطالعات انجام شده در هر مورد، به صورت اجمالی بیان می شود.
‏2-2- تجارت الکترونیک
‏2-2-1-تعریف تجارت الکترونیک
‏ ‏استفاده از فناوری‌های الکترونیکی در انجام امور ‏تجارت‏ پیشینه‏ای نسبتا طولانی دارد. در حقیقت، نیاز به تجارت الکترونیکی از تقاضاهای بخش‌های خصوصی و عمومی برای استفاده از تکنولوژی اطلاعات به منظور کسب رضایت مشتری و هماهنگی موثر درون سازمانی نش‏ا‏ت گرفته است. می‏توان گفت این نوع تجارت، از حدود سال 1965 آغاز شد که مصرف‌کنندگان توانستند پول خود را از طریق ماشین‌های خود پرداز‏ ‏ Automatic Teller Machines(ATM)9
‏،‏دریافت کرده و خریدهای خود را با کارت‌های اعتباری انجام دهند. پیش از توسعه فناوری‌های مبتنی بر اینترنت در سال‌های آغازین دهه 90، شرکت‌های بزرگ دست به ایجاد شبکه‏های کامپیوتری با ارتباطات مشخص، محدود و استاندارد شده برای مبادله اطلاعات تجاری میان یکدیگر زدند. این روش، مبادله الکترونیکی داد‏ه‌‏ها نامیده ‏شد‏ (مولاو لیکر ‏ Licker ‏& Molla
‏، 2001).
‏از تجارت الکترونیک، تعاریف متعددی ارائه شده است. درحقیقت مجموعه متنوع وسیعی از تعاریف و مفاهیم برای تجارت الکترونیک وجود دارد که موضوعات، کاربردها و مدل‌های گوناگونی را در بر می‌گیرد. درگونه‌ای از این موارد،

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق تحقیق بلوغ تجارت الکترونیک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.