پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی

۶ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی

نمونه پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی تحقیق نقاشی و نقاشی درمانیتحقیق نقاشی تحقیق نقاشی درمانینقاشینقاشی درمانیمبانی نظری نقاشی درمانیمبانی نظری نقاشی

-------

پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی
پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 648
قیمت: 51721 تومان

بخشی از متن:

عنوان: پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 48

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل






قسمتی از متن:


اوّلینعلائمی که بر روی کاغذ رسم می­کند، بیشتر بر اثر ضربه زدن مداد بر روی کاغذ به وجود می­آید. گاهی این ضربات آن چنان مهم است که باعث پاره شدن کاغذ می شود.بنا به تحقیق لون و فلد برتین کودک مدّتی معمولاً شش ماه پس ازشروع به خط نگاری ،رابطه ای رابین حرکات دست خود و آثار و علائمی که پدید می آورد کشف می کند او به مفهوم علل ومعلول پی می برد .در این مرحله کودک حرکات دستش را تغییر می دهد ومی تواند خطوط عمودی وافقی یا مدور ترسیم کند.

خطخطی کردن بی نظم و نا مفهوم برای کودک نوعی بازی است که از آن لذّت می­بردو در سنین دو تا سه سالگی برای شکل هایی که می کشد اسم می گذارد. این بدانمعنی است که او می خواهد با محیط اطراف خود ارتباط مفهومی پیدا کند (صرافان 1387، 144).

کودکان معمولاً در یک سالگی مداد به دست می گیرند ولی به جای خط کشیدن بیشتر با مدادی روی کاغذ می کوبند در 18 تا 20 سالگی به طور کامل موفق به خط کشیدن می شوند. خط­های افقی قبل از خطوط عمودی ظاهر می شوند. در دو سالگی خطوط دایره ای ویا زاویه دار ظاهر می شوند.در سن دو سال ونیمه قدرت عضلانی کودک بیشتر می شود.وهنگام که خطی را رسم می کند،با چشم نیز مراقب آن تا آن خط از محدوده تعیین شده خارج نگردد.بنا به پژوهش ژزل[1] کودک در این سن قادر است در یک قسمت کاغذ موضوعیرا نقّاشی وقسمت دیگر را اختصاص به مطلب دیگری بدهد و یا با در نظر گرفتن مرکز کاغذ نقّاشی متعادلی ترسیم می­کند. در سه سالگی خط نگاری کودک برای لذّت بردن نیست بلکه مایل است احساسات درونی خود رادر ارتباط با تجربه­های زندگی کوتاه مدّتش به دست آورده بیان کند .بنا به نظریه الشوکر و هاتویک[2]کودک در سه سالگی خطوط عمودی را بیش از خطوط افقی ترسیم می کند به گفته همین پژوهشگران خطوط عمودی بیانگر اظهار وجود کودک است. توسعه آن نشان می­دهد که کودک از وجود خودش آگاه است (صرافان 1387، 142).
و...
 
 
ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه پیشینه تحقیق نقاشی و نقاشی درمانی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.