مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهي – بيش فعالي1

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهي – بيش فعالي1

۹ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی – بیش فعالی1

دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی – بیش فعالی1 مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی بیش فعالی1 مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی بیش فعالی1دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی بیش فعالی1 مبانینظریوپیشینهپژوهشاختلالکمتوجهیبیشفعالی1مبانینظریوپیشینهپژوهشا

-------

مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی – بیش فعالی1
مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی – بیش فعالی1
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 124
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 65 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏پ‏یشینه نظری پژوهش :
‏اختلال کم توجهی ‏–‏ بیش فعالی‏1‏ ‏، الگوی کاهش توجه پایدار ویا بیش فعالی ورفتارهای تکانشی‏2‏ است که شدیدتر وشایع تر از آن است که معمولا" در کودکان و نوجوانان با سطح رشد مشابه دیده میشوند .درگذشته تصور میشد که بیش فعالی علامت مختل کننده اصلی دراین اختلال است ،اما امروز ه عموم صاحبنظران معتقدند که بیش فعالی اغلب ثانویه به ضعف کنترل تکانه است . امروزه در برای مطرح کردن تشخیص باید برخی از علایم بیش فعالی از سن 7 سالگی ظاهر شوند ، هرچند در بسیاری از کودکان ADHD‏ در سن بالای 7 سالگی تشخیص داده می شود.یعنی زمانی که رفتارهای آنها سبب بروز مشکلاتی در مدرسه وسایر مکانهاشده است . برای تائید تشخیص ADHD‏ ‏، تخریب ناشی از بی توجهی و با بیش فعالی / تکانشگری بایستی دست کم در دوزمینه و موقعیت قابل مشاهده بوده ودرکارکرداجتماعی ، تحصیلی ، یا فعالیتهای خارج درسی متناسب با رشد کودک تداخل کند ( کاپلان و سادوک ، 2007 ) .
‏این اختلال سالها در منابع علمی با انواعی از اصطلاحات توصیف شده است. در اوایل سال 1900 کودکان تکانشگر مهار گسیخته وبیش فعال ( که بسیاری از آنان دچار آسیب های عصبی ناشی از آنسفالیت بودند ) تحت عنوان سندرم بیش فعالی طبقه بندی میشدند . ‏ شایع ترین علائم این بیماری بی توجهی ، حواس پرتی ، تحرک وفعالیت فیزیکی زیاد وانجام اعمال ورفتار بدون فکر واندیشه میباشد (آرنز.ام. رایدر، 2009 ).
‏این اختلال سالها در منابع علمی با انواعی از اصطلاحات توصیف شده است. در اوایل سال 1900 کودکان تکانشگر مهار گسیخته وبیش فعال ( که بسیاری از آنان دچار آسیب های عصبی ناشی از آنسفالیت بودند ) تحت عنوان سندرم بیش فعالی طبقه بندی میشدند . ‏ شایع ترین علائم این بیماری بی توجهی ، حواس پرتی ، تحرک وفعالیت فیزیکی زیاد وانجام اعمال ورفتار بدون فکر واندیشه میباشد (آرنز.ام. رایدر، 2009 ).
______________________________
1..Attention deficit Hyper Acctivity Disorder 2.Impulsivity Behaviour 3.ADHD-IA 2. .ADHD – III 3. ADHD-C
‏28

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی – بیش فعالی1  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی – بیش فعالی1 روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال کم توجهی – بیش فعالی1
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.