مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیریدانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری مبانینظریوپیشینهتحقیقدربارهنقشفناوریدرآموز

-------

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 49
قیمت: 40000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 30 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏به نام خدا
‏مبانی نظری و پیشینه تحقیق ‏درباره ‏نقش فناور‏ی‏ در آموزش و ‏ی‏ادگ‏ی‏ر‏ی
‏2-1 مقدمه:
‏در این فصل در ابتدا به بیان مبانی نظری موجود در خصوص آموزش های مبتنی بر رایانه، آموزش الکترونیک، فناوری های آموزشی، چند رسانه های آموزشی و به طور کلی استفاده از فناوری در آموزش ‏م‏ی‏‌‏پرداز‏ی‏م‏ و در ادامه به معرفی الگوهای تدریس و الگوهایی که با الگوی دریافت مفهوم هم ‏خانواده‏ می باشند و همچنین الگوی دریافت مفهوم، اصول این الگو، مراحل تدریس در این الگو و ... مطالبی در زمینه ی آموزش زبان انگلیسی ‏م‏ی‏‌‏پرداز‏ی‏م‏؛ و ‏در انتها مبانی تجربی موجود در داخل و خارج از کشور در خصوص موضوع پژوهش (استفاده از چند رسانه ای های آموزشی مبتنی بر الگوی دریافت مفهوم و سایر الگوهای آموزشی) و تأثیر آن بر یادگیری و یادداری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی بیان ‏م‏ی‏‌‏گردد‏.
‏2-2 مبانی نظری
‏2-2-1 نقش فناوری در آموزش و یادگیری:
‏ ‏لغت نامه وبستر تکنولوژی را نحوه انجام کار با استفاده از فناوری تعریف کرده است. پل ساتلر، ‏فناور‏ی‏‌‏های آموزشی را بیشتر فرآیند ‏م‏ی‏‌‏داند و نه محصول. استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات برای یادگیری به بیش از 5000 سال قبل بر ‏م‏ی‏‌‏گردد. اختراع نوشتن با ابزارهای نوک تیز اولین انقلاب اطلاعات بود که ساخت، انباشت اطلاعات و برقراری ارتباط با ‏نسل‌ها‏ی بعد را ممکن ساخت. انقلاب اطلاعات دوم پس از اختراع چا‏پ (‏1459) میلادی آغاز شد. انقلاب اطلاعات سوم تنها 50 تا 60 سال پیش با اختراع رایانه شروع شد که امکان تبدیل داده های خام به اطلاعات سازمان بندی شده، تبدیل اطلاعات به دانش و تبدیل دانش به عمل را با استفاده از نرم افزار ‏هوشمند و‏ روبات فراهم ساخت. بیل گیتس، مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت نیز بر این نکته اشاره دارد که رایانه ابزاری قدرتمند برای آموزش و پرورش و دست یافتن یادگیرندگان به دنیای جدید اطلاعات، ایجاد خلاقیت و تسهیل ارتباط غنی و همکاری گسترده از راه دور است. آموزش مبتنی بر فناوری به دو ارتباط برخط و نا برخط تقسیم

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره نقش فناوری در آموزش و یادگیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.