مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکردانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر مبانینظریوپیشینهتحقیقتحلیلرفتارمتقابلوتحولفکرمب

-------

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 30
قیمت: 52000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر
‏تحلیل رفتار متقابل
‏تاریخچه تحول فکر برن
‏مبتکر اصلی‏ فکر درمان مبتنی بر تحلیل رفتار متقابل فردی به نام گرینکر Grinker
‏ بود که به سال 1900 میلادی متولد شد و در سال 1921 دکترای طب خود را از کالج طب راش اخذ کرد. اریک برن، که نامش بیشتر با این نظریه متداعی و همراه است، در واقع تعقیب کننده و توسعه دهنده افکار گرینکر است(شفیع آبادی و ناصری، 1389).
‏تحلیل ساختی-محاوره ای، نظریه ای منظم و هماهنگ درباره شخصیت و پویایی‏ ‏های اجتماعی ارائه می دهد که از تجربه بالینی و شکلی از درمان عقلانی و عمل گرا استنتاج شده است. این نوع درمان به کار اکثریت عظیمی از بیماران روانی می آید. به سهولت به وسیله آنان درک می شود و به طور طبیعی با وضع آنان تطبیق می کند. شیوه ساختی-محاوره ای تلاشی بود در جهت از بین بردن معایبی که بر بسیاری از شیوه های قبلی درمان (مستقیم و غیر مستقیم) مترتب بود. زیرا این روش می تواند توانایی بیمار را در تحمل و کنترل اضطراب هایش به سرعت افزایش دهد و روند عملکرد مرضی او را محدود کند (شفیع آبادی و ناصری، 1389).
‏اریک برن هنگامی که تصمیم گرفت به درمانجویان نه به آموزگاران خود گوش کند، به طور تصادفی برای اولین بار به این پدیده پی برد که ارفاد به صورت والد، کودک،یا بالغ با هم ارتباط برقراررمی کنند. او به مدت 10 سال روان کاوی را اجرا می کرد و یاد گرفته بود هر چیزی را که درمانجویان می گفتند به زبان نظری که از معلمان خود کسب کرده بود برگرداند. بنابراین، وقتی درمانجویی اظهار می داشت: ‏«‏احساس می کنم که انگار پسر بچه ای درون من است‏»‏ برن مانند اوتو فنیکل معمولا پسر بچه را به معنی آلت مردی درون فکنی شده تعبیر می کرد و این احساس مهم ترین واقعیت بالینی در تعیین روند زندگی درمانجو بود. هنگامی که درمان پیش رفت برن در موقع مناسبی پرسید: ‏«‏ اکنون کدام قسمت شما صحبت می کند، پسر بچه یا مرد بالغ؟‏»‏. در همان لحظه با پرسیدن این سئوال، تحیل تبادلی متولد شد

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل و تحول فکر
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.