پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدريس، ويژگي‌هاي تدريس، روش‌هاي نوين ياددهي و يادگيري

۱۲ بازديد ۰ نظر

پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری

دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری روش‌های نوین یاددهی و یادگیری - ‏روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری ...دانلود فایل
 
"

-------

پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری
پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 87
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 32 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ادامة آن مفهوم چندرسانه‌ای، یادگیری الکترونیک، درس‌افزار و ویژگی‌های آن تشریح می‌شود و هم‌چنین چرایی آموزش ریاضی بررسی می‌شود.
‏2-2. تعریف واژه‌ها:
‏2-2-1. روش تدریس:‏ ‏عبارت ‏است ‏از راه منظم‏، ‏با قاعده و منطقی برای ارائه درس ‏ و در واقع برنامه‌ای مدوّن و از پیش تعیین شده برای رسیدن به اهداف مورد نظر معلم که بر اساس آن هدف‌های کوتاه مدت و بلند مدت، محقق می‌گردد. ‏اصطلاح تدریس،‏ ‏اگر چه در متون علوم تربیتی مفهومی آشنا به نظر می‏‌‏رسد،‏ ‏اکثر ‏معلمان و مجریان برنامه‏‌‏های درسی با معنی و ماهی‏ّ‏ت درست آن آشنایی دارند. برداشت‏‌‏های ‏مختلف معلمان از مفهوم تدریس می‏‌‏تواند در نگرش آنان نسبت به دانش‏‌‏آموزان و نحوه‏‌‏ی ‏کار کردن با آنها تأثیرمثبت یا منفی بر جای گذارد. برداشت چندگانه از مفهوم تدریس ‏می‏‌‏تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛‏ ‏از مهمترین آنها ضعف دانش پایه و اختلاف در ‏ترجمه و برداشت نادرست معلمان از دیدگاه‏‌‏های مختلف تربیتی است. گاهی آشفتگی و اغتشاش ‏در درک مفاهیم تربیتی به حدی است که بسیاری از کارشناسان، معلمان و دانشجویان این ‏رشته مفاهیمی چون پرورش، آموزش،‏ ‏تدریس و حرفه آموزی را یکی تصور می‏‌‏کنند و‏ ‏به جای ‏هم به کار می‏‌‏برند. این مفاهیم اگر چه ممکن است در برخی جهات وجوه مشترک و در هم ‏تنیده داشته باشند، اصولاً مفاهیم مستقلی هستند و معنای خاص خود را دارند .‏(گانیه، 1985، 96)
‏در روش تدریس نیز آشنایی با واژه‏‌‏های زیر ضرورت دارد:

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق روش تدریس، ویژگی‌های تدریس، روش‌های نوین یاددهی و یادگیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.