مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریدانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری مبانینظریوپیشینهمدیریتدانشومدیریتارتباطبامشتریمبانینظریپ
-------
مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 158
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 49 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مقدمه ...................................................................................................................................... 22
تعاریف: .................................................................................................................................. 22
مدیریت دانش(KM) ............................................................................................................... 23
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ............................................................................................ 24
لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی.............................................................................................. 26
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM)......................................................... 27
عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری............................................................................. . 30
فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM).......................................................................... 31
مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)................................................................ 32
تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) ................................................................. 32
تاریخچه .............................................................................................................................. 33
اهمیت ................................................................................................................................. 36
موضوعات مورد بحث در CRM ......................................................................................... 37
مشتری ................................................................................................................................ 37
ارتباط ................................................................................................................................. 39
مدیریت .............................................................................................................................. 39
انواع CRM: ....................................................................................................................... 40
مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی ....................................................................................... 40
شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : ................................................................... 42
اتوماسیون نیروی فروش(SFA) ............................................................................................ 42
پشتیبانی و خدمات مشتری ................................................................................................... 43
اتوماسیون بازاریابی موسسه ................................................................................................. 44
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ......................................................................................... 44
فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ .......................................................................................... 45
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری وپیشینه تحقیق خصوصی سازی و ارزش افزوده اقتصادی
مبانی نظری .پیشینه تحقیق اعتبار بخشی وفرهنگ سازمانی
مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی (فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد)
مبانی نظری اصول معنا درمانی
مبانی نظری آزادی اطلاعات ، تعاریف و مفاهیمم