مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

۱۰ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکیدانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی مبانینظریوپیشینهتحقیقیادگیریالکترونیکیمبانینظریپیشینهتحقیقیادگیریالکترونیکی

-------

مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 82
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏یادگیری الکترونیکی چیست؟
‏هورتون و هورتون1. Horton & Horton‏
‏ (2003) معتقدند که یادگیری الکترونیکی2. elearning
‏ یا آموزش الکترونیکی در یک تعریف وسیع شامل هر گونه استفاده از فناوری های وب و اینترنت به منظور خلق تجربیات یادگیری است. در واقع، یادگیری الکترونیکی زاییده چرخه تحولات سریع و رو به گسترش فن‏ آ‏وری های نوین به مفهوم واقعی آن است(زارعی زوارکی، 1387). یادگیری الکترونیکی یعنی یادگیری که دانش آموزان از طریق مواد و ‏رسانه ها ی الکترونیکی مانند‏ اینترنت و اینترانت و اکسترانت و ماهواره و رسانه های شنیداری و دید‏اری انجام می دهند(بابایی، 1389).
‏برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی
‏مطالعه یک مطلب در صفحات وب.
‏استفاده از شبکه جهانی وب، کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های اطلاعاتی به منظور پژوهش.
‏بهره گیری از مواد یادگیری تعاملی و چند رسانه ای در قالب لوح فشرده.
‏کار گروهی از طریق امکاناتی مانند کنفرانس الکترونیکی و گفتگوی اینترنتی.
‏انجام دادن یک پ‏روژه با استفاده از سیستم مدیریت ‏یادگیری(نوروزی؛ رضوی،1390‏، ص322‏).
‏عوامل موثر در توسعه یادگیری الکترونیکی
‏عوامل مختلفی باعث ظهور محیط های الکترونیکی شده است. برخی از نیروهای محرک رشد و توسعه یادگیری الکترونیکی عبارتند از :
‏دسترسی فزاینده به فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاهش هزینه استفاده از این فناوری.
‏ظرفیت وتوانمندی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای پشتیبانی و غنی سازی فعالیت های آموزشی با استفاده از یادگیری مبتنی بر منابع و ارتباط همزمان و‏ ‏ناهمزمان.
‏ضرورت دسترسی به فرصت های یادگیری در مکان های مخت‏لفی مانند خانه، محل کار و غیره
‏تقاضای یادگیری مستقل و دسترسی کامل به خدمات و فرصت های آموزشی.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.