مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینیدانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی مبانینظریوپیشینهتحقیقسطوحانگیزهیادگیریبالینیمبانینظریپیشینهتحقیقسطوح

-------

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 63
حجم فایل: 144
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 63 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏سطوح انگیزه یادگیری بالینی
‏چهارچوب این پژوهش از نوع پنداشتی و بر اساس مفاهیمی چون آموزش ، یادگیری ، انگیزه یادگیری و ‏سطوح مختلف آن و چگونگی تامین‏ نیازهای اساسی روانی‏ بر اساس تئوری خود تعیین کنندگی‏ استوار است و در راستای آن مفاهیم‏ فوق در محیط بالینی پرستاری مورد ‏بحث ‏و بررسی قرار می گیرد‏.
‏کلمه آموزش از واژه لاتین “educate”‏ که به معنای آموختن است مشتق شده است.ریشه کلمه آموزش به معنای آشکار نمودن توان بالقوه یک فرد است. آموزش رفتارهای فرد را اصلاح مینماید‏ و‏ باعث تغییراتی در رفتار فرد میگردد که برای وی سودمند است.میتوان گفت آموزش یک فرایند اجتماعی است که اهمیت آن دراصلاح رفتار است(‏29‏)‏ و‏ طیف وسیعی از فعالیتها را در برمیگیرد(3‏0‏)‏.
‏همچنین ‏آموزش ‏به فعالیتهای حرفه ای معلم گفته میشود و به عنوان فراهم آوردن فرصتهایی برای اینکه دانشجویان یاد بگیرند، تعریف شده است.پس بنا به تعریف آموزش به فعالیتهایی گفته میشود که با هدف آسان ساختن یادگیری از سوی آموزگار طراحی میشود و بین آموزگار و یادگیرنده بصورت کنش متقابل جریان می یابد و نقش معلم صرفا فراهم آوردن شرایط و امکاناتی است که یادگیری را آسان میسازد(33)‏. ‏از این رو آموزش مجموعه فعالیتهایی است که در خدمت پرورش و کارآموزی قرار دارند‏(‏5‏)‏.
‏هایگرن1-Hygern
2-learning
‏ معتقد است که آموزش فرایندی مرکب است که تعبیر متفاوتی از دیدگاه های مختلف دارد. فیلسوفان عامل اصلی آموزش را مد نظر قرار میدهند و روانشناسان به فرد یادگیرنده و فرایند یادگیری مینگرند و جامعه شناسان به سیستم اجتماعی که در تعامل با گروه و فراگیرنده است، میپردازند( ‏27‏ ).
‏نظامهای آموزشی و فعالیتهای حاکم بر آن با توجه به پیشرفت جوامع، همواره دستخوش تغییر و تحول است که این امر خود معلول تحولات اجتماعی و علوم مختلف آن می‌باشد. سرعت تحول نظامهای آموزشی به حدّی است

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سطوح انگیزه یادگیری بالینی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.