مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینیدانلود مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی مبانینظریوپیشینهتبلیغاتدینیمبانینظریپیشینهتبلیغاتدینی

-------

مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی
مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 106
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مقدمه‏ :‏ ‏9
‏تعر‏ی‏ف‏ ‏تبل‏ی‏غات‏ :‏ ‏10
‏تعریف‏ ‏تبلیغ‏ ‏در‏ ‏کتب‏ ‏مرجع‏ :‏ ‏12
‏اصول‏ ‏نظری‏ ‏تبلیغ‏ :‏ ‏13
‏تاریخچه‏ ‏تبلیغات‏ :‏ ‏14
‏الف . ‏تبلیغات‏ ‏نخستین‏ :‏ ‏15
‏ب . ‏تبلیغات‏ ‏چاپی‏ ‏اولیه‏ :‏ ‏15
‏ج . ‏پیدایش‏ ‏تبلیغات‏ ‏نوین‏ :‏ ‏16
‏د. ‏موسسه‏ ‏های‏ ‏تبلیغاتی‏ ‏نوین‏ :‏ ‏18
‏ه. ‏رسانه‏ ‏الکترونیک‏ :‏ ‏18
‏کارکردهای‏ ‏اجتماعی‏ ‏تبلیغات‏ :‏ ‏19
‏انواع‏ ‏تبلیغات‏ :‏ ‏20
‏الف . ‏تقس‏ی‏م‏ ‏بند‏ی‏ ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏برمبناها‏ی‏ ‏مختلف‏ :‏ ‏21
‏ب . ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏محل‏ی‏ :‏ ‏21
‏ج . ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏مل‏ی‏ :‏ ‏21
‏د. ‏تبل‏ی‏غات‏ ‏ب‏ی‏ن‏ ‏الملل‏ی‏ ‏–‏ ‏جهان‏ی‏ :‏ ‏21
‏انواع‏ ‏نقش‏ ‏های‏ ‏تبلیغات‏ :‏ ‏24
‏شیوه‏ ‏های‏ ‏تبلیغات‏ :‏ ‏25
‏الف . ‏اقدام‏ ‏مستق‏ی‏م‏ :‏ ‏25
‏ب. ‏اقدام‏ ‏غ‏ی‏ر‏ ‏مستق‏ی‏م‏ :‏ ‏25
‏د‏ی‏ن‏ :‏ ‏25
‏تبل‏ی‏غ‏ ‏د‏ی‏ن‏ی:‏...............................................................................................................‏31
‏و‏ی‏ژگ‏ی‏ ‏ها‏ی‏ ‏تبل‏ی‏غ‏ ‏د‏ی‏ن‏ی‏ :‏.................................................................................................‏32
‏تعریف‏ ‏فرهنگ‏ :‏........................................................................................................‏33
‏تاریخچه‏ ‏فرهنگ‏ :‏.......................................................................................................‏34
-‏الف. ‏مرحله‏ ‏اول‏ :‏ ‏35
-‏ب . ‏مرحله‏ ‏دوم‏ :‏ ‏35
-‏ج. ‏مرحله‏ ‏سوم‏ :‏ ‏35
‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏فرهنگ‏ :‏ ‏35
‏سیاست‏ ‏گذاری‏ ‏فرهنگی‏ :‏.............................................................................................‏37

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.