مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی
مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینیدانلود مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی مبانینظریوپیشینهتبلیغاتدینیمبانینظریپیشینهتبلیغاتدینی-------
مبانی نظری و پیشینه تبلیغات دینی
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 106
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 43 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مقدمه : 9
تعریف تبلیغات : 10
تعریف تبلیغ در کتب مرجع : 12
اصول نظری تبلیغ : 13
تاریخچه تبلیغات : 14
الف . تبلیغات نخستین : 15
ب . تبلیغات چاپی اولیه : 15
ج . پیدایش تبلیغات نوین : 16
د. موسسه های تبلیغاتی نوین : 18
ه. رسانه الکترونیک : 18
کارکردهای اجتماعی تبلیغات : 19
انواع تبلیغات : 20
الف . تقسیم بندی تبلیغات برمبناهای مختلف : 21
ب . تبلیغات محلی : 21
ج . تبلیغات ملی : 21
د. تبلیغات بین المللی – جهانی : 21
انواع نقش های تبلیغات : 24
شیوه های تبلیغات : 25
الف . اقدام مستقیم : 25
ب. اقدام غیر مستقیم : 25
دین : 25
تبلیغ دینی:...............................................................................................................31
ویژگی های تبلیغ دینی :.................................................................................................32
تعریف فرهنگ :........................................................................................................33
تاریخچه فرهنگ :.......................................................................................................34
-الف. مرحله اول : 35
-ب . مرحله دوم : 35
-ج. مرحله سوم : 35
ویژگی های فرهنگ : 35
سیاست گذاری فرهنگی :.............................................................................................37