مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت

۵ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت

دانلود مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیتدانلود مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت مبانینظریوپیشینهبرنامههایبهبودمدیریتکیفیتمبانینظریپیشینهبرنامهبهبودمدیریتکی

-------

مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت
مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 175
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 57 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1 تاریخچه و سیر تحول نظریه های بهبود کیفیت .............................................................................................. 12
‏2-2 ضرورت کنترل کیفیت ..................................................................................................................................... 12
‏2-2-1 نتایج تحقیقات در زمینه استقرار کنترل کیفیت ................................................................................................... 14
‏2-3‏ مکانیزم روش QFD‏ ..................................................................................................................................... 15
‏2-3-1 مراحل QFD‏...................................................................................................................................... 16
‏2-3-2 نتایج تحقیقات در زمینه QFD‏............................................................................................................ 17
‏2-4 مدل کانو ........................................................................................................................................................ 17
‏2-5 مکانیزم ISO‏ ................................................................................................................................................ 19
‏2-5-1 تاریخچه ISO9000‏ ........................................................................................................................................ 20
‏2-5-2 تعریف استاندارد ISO9000‏ ........................................................................................................................... 20
‏2-5-3 نتایج تحقیقات در زمینه ISO9000‏ ................................................................................................................ 21
‏2-6‏ مکانیزم مدیریت کیفیت ................................................................................................................................ 24
‏2-6-1 اصول مدیریت کیفیت ..................................................................................................................................... 25
‏2-6-2 نتایج تحقیقات مدیریت کیفیت ....................................................................................................................... 26
‏2-7 مکانیزم مدیریت کیفیت جامع ...................................................................................................................... 30
‏2-7-1 اصول مدیریت کیفیت جامع ......................................................................................................................... 32
‏2-7-2 نتایج تحقیقات مدیریت کیفیت جامع ............................................................................................... 34
‏2-8 مدل جایزه کیفیت دمینگ ............................................................................................................................. 40
‏2-9 مدل جایزه ملی کیفیت مالکوم بالدریج ......................................................................................................... 42
‏2-10 مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت .............................................................................................................. 44
‏2-11 فن کیفیت خدمات ..................................................................................................................................... 47
‏2-12 روش جوران .............................................................................................................................................. 49
‏2-13 مدل هزینه یابی فرآیندی ............................................................................................................................ 51
‏2-14 مدل کوه یخ ................................................................................................................................................ 52

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه برنامه های بهبود مدیریت کیفیت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.