پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی

۶ بازديد ۰ نظر

پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی

دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابیدانلود پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی پیشینهومبانینظریتحقیققابلیتهایبازاریابیپیشینهومبانینظریتحقیققابلیتهایبازاریابی

-------

پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی
پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 71
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1 مقدمه
‏جستجوی راه‏ ‏های جدید جهت رقابت در بازارهای رقابتی جوهره اصلی تفکر استراتژیک و استراتژی بازاریابی بوده و کسب مزیت رقابتی موضوع اصلی مباحث استراتژی است(حسینی و پناهی، 1386). بقای سازمان‏ ‏ها در محیط رقابتی امروز، راهی جز کسب مزیت رقابتی برای ایشان باقی نمی‏ ‏گذارد. تئوری پردازان علم مدیریت دو رویکرد برای کسب مزیت رقابتی مطرح نموده‏ ‏اند، رویکردی که مبتنی بر فرصت‏ ‏های محیطی است و رویکردی که مبتنی بر قابلیت‏ ‏های داخلی سازمان است. مطالعات متعددی توسط پژوهشگران دو دهه اخیر نشان داده‏ ‏است که مزیت رقابتی مبتنی بر قابلیت‏ ‏های داخلی سازمان، بهترین منشأ برای مزیت رقابتی است. از این رو انتخاب این رویکرد جهت تحلیل و بررسی منشأ رقابتی، روشی آزموده و مطمئن است(حاجی پور و مؤمنی، 13). مزیت رقابتی پایدار یک سازمان عمدتاً در پی ایجاد مزیت رقابتی در منابع داخلی آن حاصل می‏ ‏گردد(هانت و مورگان - Hunt & Morgan
‏، 1995). وقتی که محیط خارجی به سرعت هرچه تمام‏ ‏تر در حال تغییر و پیشرفت است، تنها رویکردهای داخلی مانند رویکرد منبع محور می‏ ‏تواند مبنای ثابت و پایداری را در اخذ تصمیم‏ ‏های استراتژیک فراهم نماید(نارایانان - Narayanan
‏، 2001). نگرش بر مبنای منابع اساساً عملکرد سازمانی را تابع ویژگی‏ ‏های سازمانی می‏ ‏داند و رابطه بین مشخصه‏ ‏های سازمانی و نتایج عملکردی را بررسی می‏ ‏کند. اصل پایه‏ ‏ای نگرش بر مبنای منابع این است که سازمان متشکل از مجموعه‏ ‏های منابع است ومنبع مزیت رقابتی، منابع سازمان بوده، ویژگی‏ ‏ها و خصوصیات منابع، چگونگی مزیت و حد پایداری آن را تعیین می‏ ‏کند(مهری و خداداد حسینی، 1384).
‏2-2 مبانی نظری
‏2-2-1دیدگاه مبتنی برمنابع (RBV)‏ :

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق قابلیتهای بازاریابی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.