مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات وتوسعه صادرات
1998).تحقیق درباره صادرات شرکت های کوچک بیشتر حالت تجربی و توصیفی دارد. فاقد یک نوع زیر بنای تئوری می باشد که بتواند به طور چشمگیری منجر به توسعه و پرورش استراتژی صادرات بشود، (GEMUN DEN1991).
مطالعات تجربی زیادی اثر نگرش های مدیریتی ، متغییرهای آمیخته بازاریابی و منابع سازمانی را بر روی دامنه وسیعی از فعالیت های مربوط به صادرات مورد بررسی قرار داده اند ،
(CADOGAN
-------
مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات وتوسعه صادرات
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 128
حجم فایل: 64
قیمت: 62510 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 128 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات وتوسعه صادرات
2-1 صادرات
2-1-1مطالعاتی در ارتباط با صادرات
به طور سنتی شرکت های کوچک و متوسط نقش مهمی را در اقتصادهای محلی ایفا می کنند به هر حال نقش شرکت های کوچک و متوسط ((SMES در تجارت بین الملل در حال تغییر است . گزارشی توسط BRICH در سال 1988 داده شد که اکثر شرکت های صادراتی آمریکا شرکت های کوچک هستند نه بزرگ . بیش از نیمی از صادرکنندگان کمتر از 100 کارمند دارند ،
(K.MARK WEAVER برای مشاهده توضیحات فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات وتوسعه صادرات اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق صادرات وتوسعه صادرات روی دکمه زیر کلیک نمائید