پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای

۵ بازديد ۰ نظر

پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای

دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ایدانلود پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای پیشینهومبانینظریتحقیقسرمایهرابطهایپیشینهومبانینظریتحقیقسرمایهرابطه

-------

پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای
پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 47
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏سرمایه رابطه‏ ‏ای - relational Capital
‏مقدمه
‏سرمایه فکری فراهم‏ ‏کننده یک پایگاه منابع جدید است که از طریق آن سازمان می‏ ‏تواند به رقابت بپردازد. بونتیس(1998) معتقد است سرمایه فکری عبارت از تلاش برای استفاده مؤثراز دانش(محصول نهایی) در مقابل اطلاعات (ماده خام) است. سرمایه فکری اصطلاحی برای ترکیب دارایی ناملموس بازار، دارایی فکری، دارایی انسانی و دارایی زیرساختاری است، که سازمان را برای انجام فعالیت‏ ‏هایش توانمند می‏ ‏سازد(مشبکی و قلیچ لی، 1386). سرمایه فکری شامل سه عنصر سرمایه ساختاری، سرمایه انسانی و سرمایه رابطه‏ ‏ای می‏ ‏باشد. سرمایه رابطه‏ ‏ای به روابط شرکت با سهامداران، مشتریان و عرضه‏ ‏کنندگان اشاره دارد. ذینفعان سازمان اغلب منابع ارزشمندی برای سازمان فراهم می‏ ‏کنند.بعنوان مثال، مشتریان درآمد را فراهم می‏ ‏کنند، عرضه‏ ‏کنندگان مواد خام را فراهم می‏ ‏کنند و توزیع‏ ‏کنندگان کانال‏ ‏های توزیع را تدارک می‏ ‏بینند بنابراین طرف‏ ‏های استراتژیک شرکت برای توسعه محصول جدید سودآور هستند(هسو و فانگ، 2009). در ادبیات بازاریابی این سرمایه در زمینه‏ ‏های متعددی از جمله روابط مشتری- فروشنده، شبکه‏ ‏های کسب و کار و تعامل مشتری- شرکت مطالعه شده است(گریفیث و همکاران، 2010).افراد با روابط و شبکه‏ ‏های بیشتر امکان کسب اطلاعات وتخصیص منابع بهتری را نشان می‏ ‏دهند. کارکنان با مهارت‏ ‏های ارتباطی بهتر و با ارتباط بیشتر با افراد خارج فرصت‏ ‏های بیشتری برای دسترسی به منابع مختلف دارند. این ارتباط امکان بهبود قابلیت توسعه فناوری را می‏ ‏دهد. ایجاد و حفظ سرمایه رابطه‏ ‏ای پایدار مستلزم این است که یک سازمان روابط تعاملی خوبی با سهامداران، مشتریان و عرضه‏ ‏کنندگان خود ایجاد کنند. روابط بهتر فرصت‏ ‏های بیشتری فراهم می‏ ‏آورد که شرکای کسب و کار فن‏ ‏آوری‏ ‏های حرفه‏ ‏ای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در عین حال سازمان‏ ‏ها اطلاعات جدیدتری از مشتریانشان برای بهبود قابلیت یادگیری سازمانی خود کسب می‏ ‏کنند. شرکت‏ ‏ها همچنین برای بدست آوردن منافع و مزایای جدید می

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق سرمایه رابطه ای
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.