مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی

۴ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسیدانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آ

-------

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 45
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 26 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏چارچوب نظری اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک
‏نظریه ی اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک ‏بر این مبنا است که دانش آموزان توانایی علمی خود را با توانایی های علمی هم کلاسی های خود مقایسه کرده و از این مقایسه ی اجتماعی به عنوان پایه ای برای شکل دهی خود ‏پنداره‏ ی تحصیلی خود استفاده می کنند( لودکا Lüdtkea‏ -‏
‏، 2005).
‏ مارش )‏1984(‏ مدل نظری از‏ ‏اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک‏ ارئه داد که در ‏خود ‏پنداره ی‏ تحصیلی در موقعیت های ‏آ‏موزشی متفاوت قابل کار برد بود‏. ‏فرض کنید که سه دانش‏ آموز (X‏، Y‏و Z‏) در توانایی علمی نسبت به کل جمعیت دانش‏ آموزان در همه مدارس متفاوت اند: X‏ (کمی کمتر‏از توانایی متوسط)، Y‏ (توانایی متوسط) و Z‏ (کمی بالاتر از توانایی متوسط).
‏ اگر چه دانش آموز Y‏ توانایی علمی متوسطی نسبت به جمعیت کل دانش آموزان دارد، اگر Y‏ در مدرسه ای با توانایی بالا شرکت کند (به عنوان مثال، یک مدرسه که در آن توانایی بالاتر از متوسط تمام مدارس است)، Y‏ توانایی علمی را خواهد داشت که از س‏طح توانایی دانش آموزان در مدرسه‏ ‏کمتر است. پیش بینی شده است که Y‏ خود ‏پنداره ی‏ تحصیلی کم‏تر از حد متوسط خواهد داشت. با‏ ‏این حال، اگر Y‏ در مدرسه ای با میانگین توانایی کم حضور یابد بنابراین Y‏ بالاتر از سطح توانایی متوسط در این مدرسه قرار خواهد داشت و خود ‏پنداره‏ ی تحصیلی بالاتری خواهد یافت.
‏چار چوب نظری تئوری اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک این است که خود ‏پنداره‏ ی از خویشتن نمی‏ تواند در صورتی که نقش فریم مرجع نادیده گرفته شود کاملا درک گردد. ویژگی های هدف ‏ ‏و ستاوردهای مشابه می تواند بسته به فریم مرجع و یا استاندارد مقایسه که افراد با استفاده از آن ها خود را ارزیابی می کنند به خود ‏پنداره‏ های نامتجانس منجر شود، و این خود ‏پنداره‏ پیامدهای مهمی در انتخاب های آینده، عملکرد و رفتارها دارد(مارش، (2008‏.
‏ بنابراین اثر ماهی بزرگ در حوض کوچک زمانی رخ می دهد که دانش آموزان‏ی ‏با توانایی تحصیلی یکسان در زمان مقایسه خود با دانش آموزان تواناتر دچار خود ‏پنداره‏ تحصیلی پایین تری می شوند و در زمان مقایسة

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.