مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان

-------

مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 29
قیمت: 58190 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری مشکل املایی ودیکته نویسی دانش آموزان
عمدهترین مشکل املایی دانشآموزان: 31
الف. نارسانویسی: 31
ب. ضعف در حافظهی دیداری: 33
علل ضعف حافظهی دیداری: 33
ج. ضعف در تمیز دیداری 34
د. حساسیت شنوایی 34
پایین بودن حساسیت شنوایی عامل اصلی این اختلال است. نمونهی این نوع اختلال: 35
ه. عدم دقت و توجه 35
علل اشتباه نویسی در دندانه: 35
اشکالات مربوط به تشدید: 37
تعریف املا: 38
الگوی برنامه درسی املا: 41
مهمترین محاسن این الگو عبارت از: 42
ولی به جهت هماهنگی مقدار متن املا در پایههای مختلف بدین شرح پیشنهاد میشود: 44
معیارهای ارزشیابی 47
