پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان

۴ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان

دانلود پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازماندانلود پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان پیشینهومبانینظریپژوهشارزشویژهبرندداخلیسازمانپیشینهمبانینظریپژوهش

-------

پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان
پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 90
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 41 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ارزش‏ ‏ویژه‏ ‏برند‏ ‏داخلی‏ ‏سازمان
‏برند - Brand
‏تاکنون بدنه وسیعی از ادبیات موضوع جهت مشخص نمودن محدوده و فلسفه بازاریابی تبیین شده است که در تمامی آن ها برند نقش مرکزی ایفا نموده است (پالمر - Palmer
‏، 1996). از برند به عنوان نماد خوش نامی سازمان یاد می شود و این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده است که صاحب نظران این حوزه، برند را صاحب شخصیت می دانند. یکی از متفکران در همین مورد شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیک ترین متغیر در تصمیم گیری مشتری، هنگام خرید عنوان می کند. برند به سازمان ها می گوید که چه جایگاهی در افکار عمومی، فضای بازار و نزد ذینفعان سازمان دارند، چگونه باید این جایگاه را توسعه بدهند یا آن را مدیریت کنند و در مجموع اینکه برند، آینه ای از فعالیت های سازمان نزد جامعه است (چهار بالش، 1387).
‏از سوی دیگر کاتلر برند را این گونه تعریف می کند: ‏«‏ برند یک نام، عبارت یا اصطلاح، نشانه، علامت، نماد، طرح یا ترکیبی از آن ها که هدف آن معرفی کالا یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نمایند‏»‏ (کاتلر، 1999). در حقیقت، برندسازی از سوی بسیاری از محققان بازار به عنوان یکی از قدرتمندترین استراتژی ها برای جایگاه یابی - Positioning
‏ تلقی می شود که محصول را قادر می سازد تا با استفاده از مزایا و وعده ها در میان رقبای خود در اذهان مشتریان ایستادگی کند (کرافورد - Crawford
‏- ولچ - Welch
‏، 1998). یک برند قوی سبب تمایز محصول از محصولات رقبا (لیم و اوکاس - Ovcase
‏، 2001). کاهش هزینه های جستجو(آسال، 1995)، حداقل کردن خطرات و ریسک های درک شده (برتن

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.