پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداري مشتريان

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداري مشتريان

۴ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریاندانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان پیشینهتحقیقومبانینظریوفاداریمشتریانپیشینهتحقیقومبانینظریوفاداریمشتریان

-------

پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان
پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 74
قیمت: 77510 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 37 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏وفاداری ‏مشتریان
‏بازاریابان‏ ‏تا‏ ‏دیروز‏ ‏تنها‏ ‏در‏ ‏اندیشه‏ ‏یافتن‏ ‏مشتری‏ ‏بودند‏ ‏و‏ ‏گروه‏ ‏فروش‏ ‏در‏ ‏پی‏ ‏شکار‏ ‏مشتریان‏ ‏تازه‏ ‏بود ولی‏ ‏در‏ ‏دیدگاه‏ ‏امروزی،‏ ‏بازاریابی‏ ‏یعنی‏ ‏رشد‏ ‏دادن‏ ‏مشتری‏ ‏و‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏رضایت‏ ‏مندی‏ ‏و‏ ‏کیفیت‏ ‏خدمات از‏ ‏دیدگاه‏ ‏مشتری‏. ‏امروزه،‏ ‏هنر‏ ‏بازاریابی‏ ‏آن‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏مشتریان‏ ‏یک‏ ‏سازمان‏ ‏در‏ ‏داخل‏ ‏سازمان‏ ‏همکار‏ ‏و در‏ ‏خارج‏ ‏از‏ ‏سازمان‏ ‏حامی‏ ‏و‏ ‏طرفدار‏ ‏سازمان‏ ‏باشند‏. ‏امروزه‏ ‏متعهد‏ ‏کردن‏ ‏مشتری‏ ‏جایگاه‏ ‏ویژه ای‏ ‏پیدا کرده‏ ‏است‏. ‏پرداختن‏ ‏به‏ ‏مقوله‏ ‏وفاداری‏ ‏و‏ ‏مطالعه‏ ‏وفاداری‏ ‏به‏ ‏نام‏ ‏و‏ ‏نشان‏ (‏مارک‏) ‏و‏ ‏وفاداری‏ ‏مشتریان توسط‏ ‏افراد‏ ‏زیادی‏ ‏بسط‏ ‏و‏ ‏گسترش‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏است‏. ‏وفاداری،‏ ‏ذهنیت‏ ‏مثبتی‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏اذهان‏ ‏شنونده ایجاد‏ ‏می‏ ‏کند‏. ‏هرکسی‏ ‏از‏ ‏یک‏ ‏دوست‏ ‏خوب،‏ ‏همسر‏ ‏و‏ ‏یا‏ ‏همکار‏ ‏خوب‏ ‏توقع‏ ‏دارد‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏او‏ ‏وفادار‏ ‏بماند‏.‏ در‏ ‏اغلب‏ ‏موارد‏ ‏وفاداری‏ ‏از‏ ‏روابطی‏ ‏سرچشمه‏ ‏می‏ ‏گیرد‏ ‏که‏ ‏طرفین‏ ‏رابطه‏ ‏هر‏ ‏دو‏ ‏برنده‏ ‏باشند‏.‏ در‏ ‏دنیای‏ ‏رقابتی‏ ‏امروز‏ ‏خدمات‏ ‏ارائه‏ ‏شده‏ ‏از‏ ‏سوی‏ ‏شرکت های‏ ‏رقیب‏ ‏روزبه روز‏ ‏به‏ ‏یکدیگر‏ ‏شبیه تر می‏ ‏شوند‏. ‏و‏ ‏دیگر‏ ‏به‏ ‏سختی‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏مشتری‏ ‏را‏ ‏با‏ ‏ارائه‏ ‏خدمتی‏ ‏کاملاً‏ ‏نو‏ ‏در‏ ‏بلندمدت‏ ‏شگفت‏ ‏زده‏ ‏کرد‏.‏ زیرا‏ ‏نوآورانه ترین‏ ‏خدمات‏ ‏به‏ ‏سرعت‏ ‏از‏ ‏سوی‏ ‏رقبا‏ ‏تقلید‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏بازار‏ ‏عرضه‏ ‏می‏ ‏گردند(جعفری‏ ‏نیا و همکاران،،1391،ص‏ ‏37).
‏امروزه، ‏شناخت و ‏پیش بینی ‏نیازهای ‏مشتریان ‏برای ‏بنگاه ‏اقتصا ‏دی ‏جهت کسب مزیت ‏رقابتی ‏و ‏بخش بند ‏ی ‏بازار ‏ضرور ‏ی ‏است ‏مشتری ‏عامل ‏کلیدی ‏و ‏محوری ‏در ‏تقویت چابکی ‏سازمان ‏قلمداد ‏می ‏شود ‏و ‏جهت گیری‏ ‏کلیه ‏اهداف، ‏استراتژی ‏ها ‏و ‏منابع ‏حول ‏محور ‏جذب ‏و ‏نگهداری ‏مشتری ‏می ‏باشد ‏حفظ ‏و

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری وفاداری مشتریان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.