پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

۶ بازديد ۰ نظر

پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوریدانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری پیشینهتحقیقومبانینظریفرهنگبازارمحوریپیشینهتحقیقومبانینظریفرهنگبازارمحوری

-------

پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری
پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 67
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 43 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فرهنگ بازارمحوری
‏فرهنگ بازارمحوری چیست‏
‏ مدیریت بازاریابی عبارت است از (( تجزیه و تحلیل ،طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب بابازارهای موردنظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان )) . باریه هاپسون ،جک لوگاری ،استیو مورگاتروید :مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای موردنظر معرفی کرده اند . شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هریک از آن ها در رابطه با (( سازمان )) ، (( مشتریان )) ، (( جامعه )) ، موضوع مورد بحث ،در این بخش است پنج مفهوم و گرایش وجود دارد که سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی می توانند در اجرای فعالیت های بازاریابی خود آنها را بررسی و پیگیری کنند .بازارمحوری ایده ای جدید در تاریخ روابط و مبادلات به حساب می آید و بر این اساس است که وظیفه ی اصلی و سازمان تعیین نیازها ،خواسته و ارزش های بازار هدف و تطبیق سازمان برای ارضای آن ها به گونه ای موثرتر و مفیدتر از سایر رقباست . مفروضات عمده این گرایش به شرح زیر است :
‏الف ) سازمان رسالت خود را ارضای خواسته های مشخص گروهی از مشتریان معین می داند .
‏ب ) سازمان تشخیص می دهد که ارضای خواسته ها مستلزم ایجاد برنامه ای پویا برای تحقق بازاریابی جهت آگاهی از خواسته هاست .
‏ج )سازمان تشخیص می دهد که فعالیت های آن باید تحت کنترل آمیخته ی بازاریابی باشد.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری فرهنگ بازارمحوری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.