پیشینه تحقیق ومبانی نظری بانکداری اینترنتی
پیشینه تحقیق ومبانی نظری بانکداری اینترنتی پیشینه تحقیق ومبانی نظری بانکداری اینترنتیدانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری بانکداری اینترنتی پیشینهتحقیقومبانینظریبانکداریاینترنتیپیشینهتحقیقومبانینظریبانکداریاینترنتی-------
پیشینه تحقیق ومبانی نظری بانکداری اینترنتی
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 171
قیمت: 70310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 66 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بانکداری اینترنتی
تعریف بانک:
بانک ها موسساتی هستند که از محل سپرده های مردم میتوانند سرمایه های لازم را در اختیار صاحبان واحدهای صنعتی، کشاورزی و بازرگانی واشخاص قرار دهند.در حال حاضر عموماً واژهبانکبه موسسه ای گفته می شود کهمجوزبانکداریداشته باشد.
خدمات بانکی
خدمات بانکی واعتباری: به انواع خدماتی که توسط بانک یاموسسه اعتباری به مشتری ارایه می شود، اطلاق می گردد.
انواع خدمات بانکی
خدمات بانکی و اعتباری به دو نوع به شرح زیر تقسیم می شود. « خدمات پایه » و « غیر پایه»:
1-خدمات غیر پایه: به خدماتی اطلاق می شود که ارایه آن ها به مشتری، پیش نیاز و لازمه ارایه سایر خدمات به وی نیست و یا به ارتباط مشتری با موسسه اعتباری استمرار نمی بخشد. ارایه این خدمات به مشتری،فقط مستلزم شناسایی اولیه وی توسط موسسه اعتباری و به شرح مذکور در این دستورالعمل است.