مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالهای یادگیری وخواندن
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالهای یادگیری وخواندن مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالهای یادگیری وخواندندانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالهای یادگیری وخواندن مبانینظریوپیشینهتحقیقاختلالهاییادگیریوخواندنمبانینظریوپیشینهتحقیقاختلالهایی-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالهای یادگیری وخواندن
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 136
حجم فایل: 440
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 136 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالهای یادگیری وخواندن
فصل دوم: مروری بر پیشینه تحقیقات
بخش اول: مبانی نظری 22
1ـ تعریف اختلالهای یادگیری 22
2ـ سیر تحول تاریخی اختلالهای یادگیری 30
1) دوره بنیانگذاری: تحقیقات نخستین درباره مغز 30
2) دوره انتقالی: مطالعه بالینی کودکان 33
3) دوره یکپارچگی: رشد سریع برنامه های مدارس 43
4) دوره معاصر (از سال 1980 تا کنون) 44
3ـ طبقه بندی اختلالهای ویژه یادگیری بر مبنای DSM-IV-IR 44
1) اختلال خواندن 45
2) اختلال در ریاضیات 46
3) اختلال بیان نوشتاری 48
4) اختلال یادگیری که به گونه دیگر مشخص نشده است (NOS) 49
4ـ تعریف خواندن 50
5ـ تحول خواندن 55
6ـ مدل های خواندن 56
1) مدل پایین ـ بالا و مدل بالا ـ پایین 56
2) مدل تعاملی جبرانی 57
3) مدل پیوندگرایی 59
4) مدل آوایی 61
5) مدل ببین و بگو 63
6) مدل تعادل خواندن بیکر 63
7ـ نارساخوانی 70
1) تعریف نارساخوانی 70
2) نشانه های بالینی نارساخوانی 75
3) اختلالهای همراه با نارساخوانی 81
الف ـ اختلالهای جانبی شدن 81