مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود
مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سوددانلود مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود مبانینظریوپیشینهسرمایهفکریومدیریتسودمبانینظریپیشینهسرمایهفکریمدیریت-------
مبانی نظری و پیشینه سرمایه فکری و مدیریت سود
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 76
حجم فایل: 350
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 76 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-1) مقدمه........................................................................................................................................................
16
بخش اول
16
2-2) سرمایه فکری .... .....................................................................................................................................
19
2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ..........................................................................................
23
2-2-2) تعریف سرمایه فکری ...........................................................................................................................
2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری..................................................................................................
26
26
2-2-4) مشترکات نظریات ................................................................................................................................
2-2-4-1) سرمایه انسانی .................................................................................................................................
2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) ..........................................................................................................
2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)...............................................................................................................
40
41
42
42
2-2-5) سنجش سرمایه فکری...........................................................................................................................
2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................
2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری...................................................................................................
2-2-5-3) منافع و مزایای اندازهگیری سرمایه فکری ........................................................................................
42
42
45
45
2-2-6) مدل ها و روش های اندازه گیری سرمایه فکری .................................................................................
49
2-2-6-1) مدل های سنجش غیرمالی سرمایه فکری .........................................................................................
49
2-2-6-2) مدل های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ...................................................................................
52
2-2-7) گزارشدهی سرمایه فکری ...................................................................................................................
59
2-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارشدهی سرمایه فکری .......................................................................
60
2-2-7-2) محتوای گزارشدهی سرمایه فکری .................................................................................................
62