مبانی نظری و پیشینه بکارگیري فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری و پیشینه بکارگیري فناوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش

۵ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش

دانلود مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورشدانلود مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش مبانینظریوپیشینهبکار

-------

مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 90
حجم فایل: 295
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 90 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1 ‏) مقدمه‏ 14
‏2-2 ) فاوا‏ ‏در‏ ‏آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ 14
‏2-2-1) اهمیت‏ ‏فاوا در‏ ‏آموزش و پرورش کشور‏ 14
‏2-‏2-2‏ ‏) دلایل‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏فاوا‏ ‏در‏ ‏آموزش‏ 15
‏2-‏2-3‏ ‏) نگرش‏ ‏های‏ ‏توسعه‏ ‏فاوا‏ 16
‏2-‏2‏-‏3-1)‏ ‏نگرش‏ ‏ظهور‏ ‏کننده‏ 17
‏2-‏2‏-‏3-2)‏ ‏نگرش‏ ‏کاربردی‏ 17
‏2-‏2‏-‏3-3)‏ ‏نگرش‏ ‏ترکیبی‏ ( ‏ادغامی‏ )‏ 18
‏2-‏2‏-‏3-4)‏ ‏نگرش‏ ‏تحولی‏ 18
‏2-‏2-4)‏ ‏ماتریسی‏ ‏برای‏ ‏توسعه‏ ‏فاوا‏ ‏در‏ ‏مدارس‏ 19
‏2-‏2-5‏ ‏) مراحل‏ ‏اجرای‏ ‏برنامه‏ ‏های‏ ‏فاوا‏ ‏در‏ ‏آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ 23
‏2-‏2‏-‏5-1) مرحله‏ ‏اول‏ : ‏تا‏ ‏پایان‏ ‏برنامه‏ ‏سوم‏ ‏توسعه‏ 24
‏2-‏2‏-‏5-2‏ ‏) مرحله‏ ‏دوم‏ : ‏تا‏ ‏پایان‏ ‏برنامه‏ ‏چهارم‏ ‏توسعه‏ 24
‏2-‏2‏-‏5-3‏ ) ‏مرحله‏ ‏سوم‏ : ‏پایان‏ ‏برنامه‏ ‏پنجم‏ ‏توسعه‏ 25
‏2-‏2-6 )‏ ‏مراحل‏ ‏توسعه‏ ‏فاوا‏ ‏در‏ ‏آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ ‏ایران‏ ‏از‏ ‏ابعاد‏ ‏علمی‏ ‏و‏ ‏نظری‏ 26
‏2-2-6-1)ورود‏ ‏فاوا‏ ‏به‏ ‏صورت‏ ‏ابزار‏ ‏مدیریت‏ ‏در‏ ‏ساختار‏ ‏اداری‏ ‏و ... ‏ 26
‏2-‏2‏-‏6-2) ورود‏ ‏فاوا‏ ‏به‏ ‏مثابه‏ ‏یک‏ ‏درس‏ ‏در‏ ‏آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ ‏ 26
‏2-‏2‏-‏6-3‏ ‏) تغییر‏ ‏نگاه‏ ‏به‏ ‏فاوا‏ ‏و‏ ‏تکوین‏ ‏جهت‏ ‏گیری‏ ‏کلی‏ ‏ 26
‏2-‏2‏-‏6-4 )‏ ‏توسعه‏ ‏ی‏ ‏فاوا‏ ‏در‏ ‏چارچوب‏ ‏طرح‏ ‏تکفا‏ ‏ 27
‏2-‏2-7‏ ‏) بررسی‏ ‏های‏ ‏موردی‏ ‏در‏ ‏برنامه‏ ‏های‏ ‏ملی‏ ‏فاوا‏ ‏در‏ ‏کشورهای‏ ‏دیگر‏ 27
‏2-‏2‏-‏7-1‏ ‏) کشور‏ ‏بلغارستان‏ 27
‏2-‏2‏-‏7-2‏ ‏) کشور‏ ‏چین‏ 29
‏2-‏2‏-‏7-3‏ ‏) آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ ‏امریکا‏ ‏ 31

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری و پیشینه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.