پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

۵ بازديد ۰ نظر

پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پیشینهومبانینظریتحقیقمدیریتارتباطبامشتریان(CRM)پیشینهومبانینظ

-------

پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 927
قیمت: 58190 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مدیریت ارتباط با مشتریان -Customer Relationship Management
‏(CRM‏):
‏مدیریت ارتباط با مشتریان
‏ایجاد ‏و ‏حفظ ‏ارتباط ‏با ‏مشتری ‏نه ‏مفهوم ‏جدیدی ‏است ‏و ‏نه ‏الزاماً ‏به ‏فناوری ‏اطلاعات ‏متکی ‏است. ‏با این ‏وجود، ‏برای ‏بهبود ‏ارزش ‏دوره ‏زندگی ‏مشتری، ‏استفاده ‏از ‏سیست ‏مهای ‏مدیریت ‏ارتباط ‏با ‏مشتری ‏بسیار اهمیت ‏دارد(وینر،2001). در ‏چند ‏ساله ‏اخیر ‏واژه "‏مدیریت ‏ارتباط ‏با ‏مشتری" ‏توجه ‏فراوانی ‏را ‏در حوزه ‏بازاریابی، ‏فناوری ‏اطلاعات ‏و ... ‏به ‏خود ‏اختصاص ‏داده ‏است. ‏مخصوصاً ‏افراد ‏دانشگاهی، ‏فروشندگان نر ‏م افزار، ‏مشاوران ‏و ‏صاحبان ‏کسب ‏و ‏کارها ‏در ‏این ‏زمینه ‏درگیر ‏شده ‏اند ‏و ‏این ‏مفهوم ‏که ‏به ‏معنی ‏تلاشهای سازمان ‏جهت ‏ایجاد ‏و ‏ارائه ‏ارزش ‏بالاتر ‏به ‏مشتری ‏است ‏را ‏توسعه ‏داده ‏اند ‏(استون و فون،2001).‏سازمانها ‏تشخیص ‏داد ‏ه اند ‏که ‏مشتریان ‏مهمترین ‏دارایی ‏آنها ‏محسوب ‏می ‏شوند، ‏بنابراین ‏به ‏روابط ‏با مشتریان ‏به ‏عنوان ‏تعاملاتی ‏سودمند ‏می ‏نگرند ‏که ‏نیازمند ‏مدیریت ‏صحیح ‏می ‏باشد(پلاکویناکی،2005). دنیای ‏رقابتی ‏امروز، ‏سازمانها ‏را ‏بر ‏آن ‏داشته ‏است ‏تا ‏به ‏مشتریان اهمیت ‏بیشتری ‏دهند ‏و ‏به ‏جای ‏توجه ‏به ‏تولید ‏انبوه ‏و ‏کارا ‏به ‏مشتری ‏و ‏رضایت ‏او ‏از ‏ارائه ‏خدمات توجه ‏کنند. ‏مدیریت ‏ارتباط ‏با ‏مشتری ‏سازمانها ‏را ‏جهت تشخیص ‏مشتریان ‏کلیدی ‏و ‏پر ‏اهمیت ‏و حفظ ‏آنها ‏برای ‏مبادلات ‏آتی ‏کمک ‏می ‏کند ‏و ‏از ‏این ‏طریق ‏باعث ‏کاهش ‏هزینه ‏های ‏جلب ‏مشتری جدید ‏و ‏همینطور ‏افزایش ‏درآمدهای ‏سازمان ‏از ‏جانب ‏مشتریان ‏وفادار ‏می ‏شود. ‏علیرغم ‏مزایای برشمرده ‏شده ‏و ‏بسیاری ‏دیگر ‏از ‏مزایا، ‏این ‏سیستم ‏ها ‏هنوز ‏پاسخگوی ‏سطح ‏انتظارات ‏سازمانها ‏نبوده و ‏در ‏غالب ‏موارد ‏این ‏پروژه ‏ها ‏دچار ‏شکست ‏شده ‏اند.‏ بر ‏اساس ‏گزارشی ‏که ‏گارتنر در سال 2001 ارائه کرد ‏نرخ ‏شکست ‏این ‏پروژه ‏ها ‏بعد ‏از ‏یکسال ‏رقمی ‏بین 32 ‏تا 55 ‏درصد ‏است ‏که ‏نشان ‏دهنده ریسک ‏نسبتاً ‏بالای ‏اجرای ‏چنین ‏پروژه ‏هایی ‏است. ‏یکی ‏از ‏دلایل ‏شکست ‏این ‏پروژه ‏ها ‏آنچنان ‏که بررسی ‏ها ‏و ‏پژوهش ‏های ‏صورت

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه وپیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.