مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظريه حل ابداعانه مساله )

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظريه حل ابداعانه مساله )

۵ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله )

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو )  و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله ) مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله ) مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله )دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو )  و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله )
مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله )
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 53
حجم فایل: 618
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 53 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق ‏مدل KANO‏ (‏کانو‏ )‏ ‏ ‏و روشTRIZ ‏1‏ ( ‏نظریه حل ابداعانه مساله‏ )
‏مقدمه
‏در این بخش ابتدا در مورد تعاریف ، اهمیت و ضرورت رضایت و وفاداری مشتری مطالبی عنوان می شود سپس تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD‏ ‏( گسترش کارکرد کیفیت ) ، مدل KANO‏ (‏کانو‏ )‏ ‏ ‏و روشTRIZ ‏1‏ ( ‏نظریه حل ابداعانه مساله‏ ) ‏بیان می شود و با ترکیب این مدل ها به مدل تحلیلی پژوهش می رسیم ، در انتها‏ی‏ فصل نیز پیشینه تحقیق با بررسی خلاصه چند مقاله داخلی و دو مقاله خارجی که مرتبط با موضوع می باشد آمده است و شرکت ایران شرق و محصولات آن معرفی شده است.
‏تا چند دهه قبل محصولات و خدمات ارائه شده از سوی سازمان ها ، بیش از آن که منطبق با خواسته ها و الزامات مشتریان‏2‏ باشد ، نتیجه فکر خلاق مهندسان به شمار می رفت. به عبارت دیگر نقش مشتری در اکثر مواقع تنها به یک مصرف کننده قانع محدود می شد و این مهندسان سازمان بودند که در فرایند تکوین محصول نقش وی را بازی می کردند. اما این تفکر تنها تا دهه های آخر قرن گذشته دوام داشت و رقابتی شدن بازارها ، فروپاشی مرزهای تجاری ، جهانی شدن اقتصاد‏3‏ و در نهایت افزایش سطح توقعات و الزامات مشتریان ، موجب افزایش توجه و اهمیت به خواسته ها و الزامات مشتریان گردید (رضایی‏ ‏،1‏386‏).
‏رضایت مشتریان در دهه های اخیر به عنوان یکی از عوامل مهم در اندازه گیری عملکرد مدیریت و سوددهی سازمان به شمار ‏می رود. ‏طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان ها ، چه بزرگ و چه کوچک ، پی به اهمیت رضایت مشتری برده اند. به عنوان نمونه همه می دانند که حفظ مشتری های موجود نسبت به جذب مشتری های جدید هزینه کمتری دارد.
‏بنابراین رضایت مشتری هدف عملیاتی خیلی از سازمان شده است. آنها در جاهایی که بهبود عملکرد تاثیر زیادی بر رضایت مشتری دارد ( مانند کیفیت و خدمات به مشتری ) سرمایه گذاری زیادی کرده اند. نمودارهای وفاداری در سطح خرده فروشان نیز اشاعه یافته است و در حال حاضر به سوی ‏بخش تجارت در حال حرکت می باشد (‏اسکندری ، 1385)‏.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله )  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله ) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدل KANO (کانو ) و روشTRIZ 1 ( نظریه حل ابداعانه مساله )
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.