مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی

۵ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابیدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی مبانینظریوپیشینهتحقیقفیروزهوآمیختهبازاریابیمبانینظریوپیشینهتحقیقفیروزهوآمیخته

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 59
حجم فایل: 67
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 59 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی
‏فصل دوم ‏11
‏پیشینه تحقیق ‏11
‏بخش اول: مبانی نظری مرتبط به «فیروزه» ‏12
‏2-1-1- مختصری در مورد تاریخچه جواهرات ‏13
‏2-1-2- قدمت استخراج فیروزه ‏14
‏2-1-3- علم شناخت سنگهای قیمتی و اهمیت آن در جهان ‏15
‏2-1-4- انواع فیروزه ‏16
‏2-1-5- نحوه ساخته شدن فیروزه ‏18
‏2-1-6- فضیلت فیروزه در اسلام ‏18
‏2-1-7- معادن فیروزه ‏19
‏2-1-8- کلیاتی در مورد برش و جلای کانی‌ها و سنگهای جواهر رنگی ‏26
‏2-1-9- تراش فیروزه ‏28
‏2-1-10- مشخصات بهترین نوع فیروزه تراشیده ‏33
‏2-1-11- صادرات فیروزه: ‏34
‏بخش دوم: مبانی نظری مرتبط با «آمیخته بازاریابی» ‏36
‏2-2-1- تعریف بازاریابی ‏37
‏2-2-2- فلسفه مدیریت بازاریابی ‏37
‏2-2-3- عوامل مؤثر در تغییر تقاضا ‏41

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فیروزه وآمیخته بازاریابی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.