مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریسدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس مبانینظریوپیشینهتحقیقفرآیندیاددهییادگیریوتدریسمبانینظری-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی یادگیری و تدریس
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 55
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 32 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرآیند یاددهی - یادگیری و تدریس
فصل دوم : بیشینه تحقیق
مقدمه 14
انواع رویکردها در فرآیند یاددهی - یادگیری 15
یاددهی - یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی 15
نقد یاددهی - یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی 16
یاددهی - یادگیری با رویکرد فعال 17
ویژگی ها و نکات اصلی در یاددهی - یادگیری با رویکرد فعال 20
رابطه تدریس و یادگیری 22
مبانی نظری رابطه تدریس و یادگیری 23
الگوهای تدریس 24
ارتباط الگوهای تدریس با برنامه درسی 24
ارائه الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال 25
مراحل الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال 26
نمونه هائی از الگوهای تدریس فعال 26
الگوی حل مساله 26
پیشینه تحقیق 30
تحقیقات انجام شده در ایران 31
تحقیقات انجام شده در جهان 34
خلاصه فصل دوم
مقدمه
یکی از وظایف معلمان در جریان آموزش وپرورش ، زمینه سازی جهت رشد و یادگیری مطلوب دانش آموزان است و در آموزش وپرورش نوین تاکید بر فعال بودن یادگیرنده در جریان یادگیری و تشکیل ساخت ذهنی می باشد ( سلسبیلی و دیگرا ن ، 1382 - تحلیل تطبیقی از دانش آموزان ایرانی ) .
فراشناخت به عنوان رویکردی جدید به فرایند یادگیری توجه خاص داشته و به فعال بودن و آگاهی انسان از نظام شناختی خود تاکید دارد .یادگیرنده در کاربرد این رویکرد ، به جریان شناخت خود