مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 177
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 56 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری
فصل دوم : مطالعه سوابق وادبیات موضوع
٢) مقدمه ..................................................................................................................................... ٦ -١
٢) تحقیقات پیشین .................................................................................................................. ٦ -٢
٢) تحقیقات داخلی .................................................................................................... ٦ -٢-١
٢) تحقیقات خارجی ................................................................................................. ١٩ -٢-٢
٢) پیشینه نظری ........................................................................................................................ ٢٧ -٣
٢) تعریف رضایتمندی مشتری ............................................................................. ٢٨ -٣-١
٢) نظریات جامعه شناسی ...................................................................................... ٣١ -٣-٢
٢) نظریه مبادله .................................................................................... ٣١ -٣-٢-١
٢) نظریه شبکه ای مبادله ................................................................. ٣٥ -٣-٢-٢
٢) نظریات احساسات .......................................................................... ٣٩ -٣-٢-٣
٢) مدل های اندازه گیری رضایت مشتری ....................................................................................... ٤٢ -٣-٣
٢) مدل سوئدی ............................................................................................................. ٤٥ -٣-٣-١
٢) مدل آمریکایی .......................................................................................................... ٤٦ -٣-٣-٢
٢) مدل اروپایی .............................................................................................................. ٤٨ -٣-٣-٣
٢) مدل مالزی ................................................................................................................ ٤٨ -٣-٣-٤
٢) چار چوب نظری تحقیق ......................................................................................................................... ٤٩ -٤
٤) تعریف متغیر های تحقیق ...................................................................................................................... ٥٤
صل دوم: مطالعه سوابق و ادبیات موضوع
2-1 ) مقدمه:
بررسی ادبیات تحقیق چه در حوزه منابع نظری و چه از میان پژوهشهای انجام شده میتواند
محقق را در تدوین راهکارهای مناسب پژوهش یاری کند . از دیدگاه اثباتی علم خاصیت انباشتی دارد
یعنی تحقیقات معتبر هر یک گوشه یا ابعادی از واقعیت را نشان میدهند و با کنار هم گذاشتن این
تحقیقات و نظریه پردازیها میتوان تصویر کاملی از واقعیت بدست آورد. بعلاوه استفاده از تجربیات
