مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری

نمونه پيشينه تحقيق, فصل دوم پايان نامه ,چارچوب نظري پيشينه پژوهش

مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری

۶ بازديد ۰ نظر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیریدانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری مبانینظریوپیشینهتحقیقراهبردهایشناختیوفراشناختییادگ

-------

مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری
مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 48
حجم فایل: 165
قیمت: 55310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 48 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری
‏فصل دوم
‏پیشینه نظری و عملی پژوهش
‏2‏ـ‏1‏ مقدمه‏ ‏10
‏2ـ2 تعریف راهبردهای یادگیری‏ ‏13
‏2‏ـ‏3‏ راهبردهای شناختی‏ ‏15
‏2‏ـ3ـ‏1‏ راهبردهای تکرار یا مرور‏ ‏16
‏روش ها و راهکارهای راهبردهای تکرار‏ 17
‏2ـ3ـ2 راهبرد بسط و گسترش معنایی‏ ‏21
‏روش‌ها و تاکتیک‌های گسترش معنایی‏ ‏22
‏2‏ـ3ـ3 راهبرد سازمان دهی‏ ‏28
‏روش‌ها و راهکارهای سازمان‌دهی ‏ ‏28
‏2‏ـ‏4‏ راهبردهای فراشناختی‏ ‏33
‏2‏ـ‏5‏ دانش ویژه راهبرد‏ ‏40
‏2‏ـ‏6‏ دانش راهبرد اسنادی‏ ‏40
‏2‏ـ‏7‏ تفاوت‌های جنسی در استفاده از راهبرد‏ ‏41
‏2‏ـ‏8‏ راهبردهای یادگیری و رشد‏ ‏41
‏مقدمه
‏امروزه برخلاف گذشته، دیدگاه‌های حاکم بر روان‌شناسی تربیتی بسیاری از عوامل و ابعاد یادگیری را قابل تغییر و اکتساب می‌دانند. یکی از نکات مهم که همواره مورد تأکید شناخت گرایان است آموزش‌پذیری بسیاری از عوامل دخیل در یادگیری است. شناخت گرایان در آثارشان بر قابل یادگیری بودن خلاقیت، حل مسأله، راهبردهای شناختی و فراشناختی تأکید نموده‌اند (بایلز‏ Baills
‏ وهمکاران 2001 به نقل از مصرآبادی 1380).
‏افراد اغلب تصور می‌کنند که تنها ارائه مواد آموزشی به فراگیران پاسخگوی مسئولیت آنان است. در حالی که این تصور صحیحی نیست و مدرس، معلم، یا مسئولین آموزش باید راه و روش آموختن و یادگیری مواد ارائه شده را نیز به شاگردان بیاموزند (فردانش 1372، ص165).

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق راهبردهای شناختی وفراشناختی یادگیری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.